Bożena

RED LIPSTICK MONSTER

RED LIPSTICK MONSTER
Informacja prasowa Warszawa, 19 września 2017 r. RED LIPSTICK MONSTER ZAPRASZA NA PREMIERĘ KOSMETYKÓW KAT VON D! GRA MIEJSKA Z FINAŁEM W PERFUMERII SEPHORA W

Informacja prasowa
Warszawa, 19 września 2017 r.

RED LIPSTICK MONSTER ZAPRASZA NA PREMIERĘ KOSMETYKÓW KAT VON D!
GRA MIEJSKA Z FINAŁEM W PERFUMERII SEPHORA W WARSZAWSKIEJ ARKADII

Red Lipstick Monster, największa polska blogerka, którą uwielbia sama Kat Von D, zaprasza wraz z SEPHORA na przedpremierę fenomenalnych kosmetyków makijażowych Kat Von D do warszawskiej Arkadii! W ramach gry miejskiej RLM objedzie centrum Warszawy rock-and-rollowym vanem, będzie też okazja wygrać kosmetyki Kat Von D, wziąć udział w konkursach i zrobić sobie selfie z Red Liptick Monster i Ekskluzywnym Menelem, który poprowadzi czwartkowe spotkanie w SEPHORA. Już 21 września kosmetyki dostępne będą online na www.sephora.pl i we flagowej perfumerii sieci SEPHORA w warszawskiej Arkadii, a od 29 września marka Kat Von D zawita we wszystkich perfumeriach SEPHORA.

20 i 21 września Red Lipstick Monster rusza w Warszawę rock-and-rollowym vanem i zaprasza na przedpremierę marki Kat Von D Beauty – kultowej marki makijażowej słynącej z trwałych, mocno napigmentowanych kosmetyków w pełnej gamie kolorów, od drapieżnych po stonowany nude. Na przystankach trasy słynna blogerka ukryje paczki kosmetyków, które fani będą mogli odnaleźć i wygrać dzięki wskazówkom na Instagramie RLM. Dodatkowo, na pierwszych fanów, którzy dotrą do wskazanego miejsca, czekać będą prezenty od SEPHORA! Główne wydarzenie odbędzie się w strefie Kat Von D ustawionej przed flagową perfumerią SEPHORA w warszawskiej Arkadii, 21 września od godziny 14:00. To tutaj znaleźć będzie można pierwsze w Polsce podium z kosmetykami marki. Tego samego dnia ruszy też sprzedaż w sklepie internetowym SEPHORA.

Konkursy i testowanie w strefie Kat Von D w Arkadii
Kat Von D i RLM zaprzyjaźniły się podczas czerwcowej konferencji prasowej zorganizowanej przez SEPHORA w Zamku Królewskim. Kat Von D od razu zwróciła uwagę na wyrazistość polskiej blogerki i doceniła jej odważny look. Zaowocowało to spotkaniem 1-na-1 tych dwóch nieszablonowych osobowości. Teraz Red Lipstick Monster zaprasza wraz SEPHORA na grę miejską i przedpremierę marki Kat Von D Beauty do Arkadii. Śledźcie Instagram @SephoraPolska i @RedLipstickMonster oraz profile na Facebooku – znajdziecie tam dokładne informacje o trasie, którą rockandrollowy van odbędzie po Śródmieściu Warszawy. Przystanki przewidziane są m.in. na Placu Zbawiciela, na ul. Emilii Plater pod Pałacem Kultury, na ul. Dobrej i na ul. Karowej.

A to już wiesz?  Czasem słońce, czasem deszcz… Okrycia wierzchnie, które pomogą ujarzmić kapryśną jesień

21 września spotkanie przed Arkadią poprowadzi Ekskluzywny Menel. Wśród atrakcji autografy, selfie, okazja do testowania kosmetyków Kat Von D i aż trzy tury specjalnego konkursu makijażowego dla miłośniczek odważnych stylizacji. Trzy główne nagrody to duże zestawy kosmetyków Kat Von D Beauty, a wszystkie uczestniczki konkursów otrzymają atrakcyjne upominki od marki.

____________________________________________________________________________________
SEPHORA to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 95 perfumerii w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

SEPHORA jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. Dzięki przynależności do grupy LVMH, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody. Z Sephora każdy nowy sezon jest jeszcze bardziej ekscytujący!

Więcej informacji na temat firmy i sklep internetowy www.sephora.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy