Lifestyle Moda

Kobiety na internetowych zakupach

Kobiety na internetowych zakupach
Najnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety wykonują 68 procent wszystkich transakcji związanych z

Data publikacji: 2014-10-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety na internetowych zakupach
Kategoria: Moda, LIFESTYLE

Najnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety wykonują 68 procent wszystkich transakcji związanych z odzieżą.

Kobiety na internetowych zakupach Moda, LIFESTYLE - Najnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety wykonują 68 procent wszystkich transakcji związanych z odzieżą.

Najnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety wykonują 68 procent wszystkich transakcji związanych z odzieżą. Najbardziej popularnym towarem są damskie koszulki
na ramiączkach, które stanowią 12 procent nabywanych towarów. Co ciekawe najwięcej kupujemy we wtorki, natomiast najmniej w soboty.

– Klienci chętnie korzystają z możliwości  zakupu odzieży jaką oferują sklepy internetowe. Taka forma ułatwia i zarazem przyspiesza podjęcie decyzji.  Z przeprowadzonej analizy wynika, że aż 24 procent klientów kupuje w ciągu zaledwie
5 minut od przejścia na stronę sklepu z wybranym produktem, kolejne 65 procent w okresie do 30 minut – tłumaczy Kami Brożek, manager w portalu KodyRabatowe.pl.

Analiza zachowań konsumentów potwierdza, że cierpliwość to wielka zaleta. Przed zakupem Polacy szukają atrakcyjnych zniżki, promocji i możliwość skorzystania z kodów rabatowych. Jest w czym wybierać bowiem w Polsce działa kilka platform internetowych jak na przykład portal KodyRabatowe.pl, gdzie zebrane są promocje z ponad 2200 sklepów. Przy odrobinie wysiłku można w ten sposób zmniejszyć rachunek nawet o kilkuset złotych. Inne opcje to zakupy na portalach aukcyjnych. Wiele marek oferuje także zniżki dostępne przy zakupie przez stronę www lub social media, np. profile na facebooku.

Odzież to jeden z najczęściej kupowanych i zarazem zwracanych towarów w internecie. Średnia zwrotów aktualnie
wynosi 27,8 procent.

– Wysoki procent zwrotów odzieży najczęściej wynika z niewłaściwie wybranego rozmiaru. Znaczącą rolę odgrywa również zjawisko, tzw. wardrobingu, czyli „wypożyczania” ubrań w sklepie na jedną okazję – wyjaśnia Kami Brożek, manager w portalu KodyRabatowe.pl.

 

JAK KUPUJEMY ODZIEŻ W INTERNECIE:

A to już wiesz?  KOLEKCJA NIKE RUNNING JUNGLE PACK

– najwięcej transakcji dokonywanych jest w województwie mazowieckim – 27 proc.

– kobiety odpowiadają za 68 proc. transakcji, mężczyźni 32 proc.; średnia zwrotów – 27,8 proc.

– najczęściej kupujemy we wtorki – 16 proc., najpopularniejszym towarem są damskie topy – 12 proc.

Dane na podstawie analizy ponad 50 tys. transakcji zawartych w polskich sklepach internetowych
w okresie styczeń-wrzesień 2014 – źródło KodyRabatowe.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kobiety na internetowych zakupach Moda, LIFESTYLE - Najnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety wykonują 68 procent wszystkich transakcji związanych z odzieżą.
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy