Data publikacji: 2017-06-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PIERWSZY RAZ W LIDLU – MODA FESTIWALOWA W STYLU BOHO
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Moda festiwalowa na stałe zapisała się w słowniku wszystkich miłośników koncertów i zabawy na świeżym powietrzu. Zbliżające się imprezy muzyczne są świetną okazją do uzupełnienia swojej garderoby w modne ubrania w stylu BOHO.
Moda festiwalowa na stałe zapisała się w słowniku wszystkich miłośników koncertów i zabawy na świeżym powietrzu. Zbliżające się imprezy muzyczne są świetną okazją do uzupełnienia swojej garderoby w modne ubrania w stylu BOHO. Już od poniedziałku 12 czerwca we wszystkich sklepach Lidl pojawi się szeroki wybór odzieży dla kobiet oraz nastolatków, dzięki której można stworzyć oryginalne, letnie stylizacje.
W tym roku naprzeciw wszystkim wielbicielom festiwali muzycznych wychodzi Lidl. W kolekcji w stylu BOHO znajdą się ubrania dla kobiet oraz nastolatków. W ofercie marki Esmara pojawią się sukienki midi (27,99 zł/szt.) i maxi (34,99 zł/szt.), jeansowe spodenki (29,99 zł/szt.), materiałowe szorty (24,99 zł/szt.), topy z koronką (17,99 zł/szt.), spodnie haremki (24,99 zł/szt.), uniwersalne kombinezony (39,99 zł/szt.), a także luźne tuniki, bluzki i koszule (27 zł/szt.) w letnim stylu. W tym hit tego sezonu – bluzkę w stylu hiszpańskim, pozwalającą pięknie wyeksponować ramiona. Uzupełnieniem stylizacji będą modne espadryle i baleriny (27 zł/szt.) w wielu kolorach do wyboru. Natomiast w kolekcji młodzieżowej Pepperts nie zabraknie krótkich i długich kombinezonów (19,99 zł/szt.), bluzek z frędzlami (14,99 zł/szt.) dziewczęcych haremek (19,99 zł/szt.) oraz wygodnych sandałów (39,99 zł/szt.) ze skórzaną wkładką, których dodatkowym atutem jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka. Na stylizację dla chłopca może składać się z kolei t-shirt (14,99 zł/szt.), jeansowe bermudy (24,99 zł/szt.) oraz czapka z daszkiem dostępna w trzech wzorach (22,99 zł/szt.). Wszystkie ubrania z kolekcji dla nastolatków dostępne będą aż do rozmiaru 176.
Ubrania w stylu BOHO oraz kilka unikalnych dodatków: duże okulary lub oryginalna biżuteria wystarczą, aby zaskoczyć znajomych nietuzinkową stylizacją odpowiednią zarówno na festiwal muzyczny jak i na upalne, wakacyjne dni. Poniżej przedstawiamy proponowane zestawienia, które pomogą wprowadzić festiwalowy klimat do twojej szafy.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.
Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:
www.lidl.pl
Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska
Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/
https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE