Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato z
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oficjalne otwarcie POP-UP DITTA ZIMMERMANNKategoria: Moda, LIFESTYLEOficjalne otwarcie POP-UP DITTA ZIMMERMANN odbyło się we wtorek, 17 maja w Placu Unii City Shop
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saucony Grid Web 2000 – wyrazisty styl w sejsmicznym wydaniuKategoria: Moda, LIFESTYLENowe oblicze kolekcji Saucony Originals rozpoczęło się wraz z reaktywacją
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowa radość w kolekcji SS18Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja wiosna/lato marki 4F Junior nawiązuje do stylu lat 90., retro sportów i szkolnych gier drużyno
Data publikacji: 2018-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony sklep influencerów startuje w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLENa polski rynek wchodzi ulubiony sklep internetowy influencerów z całego świata, NA-KD. Od
VISSAVI ? praktyczne zestawy na wiele okazjiCiepło, czy elegancko? Na jesieni to pytanie stawiamy sobie bardzo często. Szykuje się wiele okazji, jakie będą wymagały z nas dostosowania ubioru ? od podniosłego dnia zmarłych, kie
Data publikacji: 2019-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponadczasowa klasyka – zegarki, które sprawdzą się w niemal każdej stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEModa bywa dynamiczna i kapryśna – każdy kolejny sezo
Data publikacji: 2019-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czasem słońce, czasem deszcz.Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy tego chcemy, czy nie, tegoroczne lato skończyło się na dobre. I choć jesień ma wiele uroku, to potr
KOLEKCJA LEVI’S? ?MADE IN JAPAN?NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s? ?Made in Japan?, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni? w tym sezonie trafi do salonów marki na całym świecie.
Data publikacji: 2015-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chcą wyglądać modnieKategoria: Moda, LIFESTYLEJak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie osób w różnym wieku i o różn