Lifestyle Moda

Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.

Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.
We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i

Data publikacji: 2019-01-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.
Kategoria: Moda, LIFESTYLE

We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i #KupujLepszeUbrania.

Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki. Moda, LIFESTYLE - We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i #KupujLepszeUbrania.

We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i #KupujLepszeUbrania. Do współpracy i objęcia patronatu Slow Fashion #13 – Przedwiośnie zostali zaproszeni niezależni projektanci, twórcy odzieży, akcesoriów i biżuterii:  Magdalena Ziółkowska (biżuteria z talerzy), Alicja Getka (Alicja Getka LAB),  Sebastian Natkaniec (Mokosh Cosmetics), Karmen Łuszczyńska (Loli-Pop), oraz Natalia Lipińska (COLORAT). Organizatorzy odsłaniają kulisy sesji.

 

W ramach zainaugurowanego podczas 11 edycji targów Slow Fashion projektu Projektant Slow Fashion, do współpracy zapraszani są twórcy odzieży, akcesoriów i designu, powstających zgodnie z filozofią „slow”. Twarzami 13. edycji Slow Fashion zostali: biżuteria z talerzy – unikatowa biżuteria tworzona z porcelany z recyklingu, Alicja Getka LAB – autorskie akcesoria skórzane (portfele, torby, etui), Mokosh Cosmetics – naturalne kosmetyki ekologiczne, Loli-Pop – unikatowa odzież będąca polską odpowiedzią na światowe trendy, COLORAT – marka odzieżowa łącząca piękno, funkcjonalność i wygodę.

 

„Stylizując ambasadorów kampanii Slow Fashion#13 dla Jestem Slow, kierowałam się głównie tym, czym zajmują się na co dzień. Znam ich produkty, widzę, jak z nimi pracują, jaką mają ekspresję i w jaki sposób wyrażają się w swoich projektach. Chciałam, jak najbardziej uwidocznić ich estetykę. Dobierając kolory dla ambasadorów, kierowałam się również ich charakterem. 

 

Alicja Getka LAB ma na sobie sukienkę, która jest nieoczywista, ale równocześnie bardzo prosta i szlachetna. Tak też odczytuje formę torebek, które tworzy. Guziki w sukience mają formę zbliżoną do koloru ziemi, a wyjątkowy odcień sukienki podkreśla ognisty kolor włosów.

A to już wiesz?  Jak pielęgnować buty?

 

Chciałam pokazać dzieła biżuteria z talerzy Marty na sukience, stąd też możecie zauważyć jej ceramiczne broszki i bransoletkę, która pierwotnie jest naszyjnikiem. Ognista czerwień uwydatnia ciepło, którym emanuje projektantka i stanowi idealne tło dla jej kunsztownych prac. 

 

Sebastian z marki Mokosh Cosmetics przyjechał do nas z kilkoma propozycjami stylizacji. Jednak od razu sięgnęłam po przepiękny kombinezon. Dodaliśmy do niego pasek i postawiliśmy kołnierz, co nadało jego wizerunkowi pazura. Ta nieoczywista stylizacja uwydatnia odwagę i ekspresyjny charakter Sebastiana. 

 

Marka Loli-Pop, którą współprowadzi Karmen, jest znana z bardzo kobiecych sukienek. Dla projektantki wybrałyśmy t-shirt i spodnie z jej kolekcji. Zależało mi na prostocie, aby podkreślić urodę Karmen i uwydatnić jej pewność siebie. 

 

COLORAT to ekscytująca mieszanka energii, uśmiechu, charyzmy i osobowości. Wybrałyśmy do zdjęć komplet z ich kolekcji, który idealnie pasuje do koloru włosów Natalii. Wzory i kolory mieszają się dynamicznie, ale nie wywołują uczucia przesytu. Strój odzwierciedla radość życia, która bije od Natalii. Uwielbiam stylizacje, które skupiają uwagę, w nienachalny sposób uwodząc formą i kolorem. W ogólnym wymiarze zależało mi na tym, aby kampania Slow Fashion#13 Wiosna przywodziła na myśl kolory i radość pierwszych promieni wiosennego słońca.” – tłumaczy Monika Dziubich, stylistka.

 

Produkcja sesji: All Production

Zdjęcia i video: Grzegorz Korzeniowski, Hubert Chrzanowski (Asystent)

Makijaż: Ewelina Tymoszuk / All Production 

Fryzury: Kasia Berkowska / All Production

Stylizacje: Monika Dziubich / Lok blond

Realizacja: Slow Fashion / Grupa Slow

– #SlowFashion to święto niezależnej polskiej mody i designu,

– Kolejna edycja Slow Fashion odbędzie się 9 – 10 marca w Centrum Praskim Koneser.
– 250 twórców z całej Polski, tworzących w zgodzie z nurtem „slow”,
– starannie wyselekcjonowane marki, zgodne z zasadą #KupujLepszeUbrania,
– autorska odzież, biżuteria i akcesoria,
– prelekcje o lepszej modzie, odpowiedzialnych wyborach i świadomej konsumpcji oraz warsztaty w rytmie #slow,
– Strefy: Premium, Casual, Street, Elegance, Kids, Moda Męska, Ciało, Slow Food i Warsztatownia

A to już wiesz?  Kultowa marka Privé Revaux ogłasza europejską ekspansję

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki. Moda, LIFESTYLE - We wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promenada, odbyła się sesja zdjęciowa do wiosennej odsłony targów Slow Fashion, którym towarzyszyć będą hasła #ProjektantSlowFashion i #KupujLepszeUbrania.
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy