Data publikacji: 2017-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowe propozycje Andropolu w Sweet HomeKategoria: Moda, LIFESTYLESerca na pościeli, obrusach, jaśkach – a do tego ciepłe przytulne szlafroki, koce i
Fokus na futro? absolutny must-have na sezon jesień-zima 2014Gorąca czekolada, biały śnieg pokrywający ulice miast ? chociaż każdy tęskni za letnim słońcem, zimy wyczekujemy równie mocno! Wbrew pozorom jest to pora roku, k
VELVET DREAMS– stylowe nowości od New LookW tym sezonie styl retro podbił światowe wybiegi, a wraz z nim do łask powrócił welur. Ta szlachetna tkanina, kusząc swoją zmysłowością, królowała w kolekcjach takich proj
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami na targach mody w Paryżu. Kolejny rok z rzęduKategoria: Moda, LIFESTYLEAxami – polska marka tworząca wyrafinowaną i ekskluzywną bieliznę zagośc
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Shoemaker – białe kruki w świecie modyKategoria: Moda, LIFESTYLENaturalne skóry, biżuteryjne dodatki, elementy malarskie czy podeszwy inspirowane archi
Data publikacji: 2019-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cętki – wzór sezonu w modzie sypialnianejKategoria: Moda, LIFESTYLECętki – wzór sezonu w modzie sypialnianejZwierzęce cętki, to jeden z najpopula
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Data publikacji: 2018-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna i lato w rozmiarze oversizeKategoria: Moda, LIFESTYLECo jest kluczem do modnej stylizacji w tym sezonie? Na pewno kurtki i płaszcze. Królują też pastele,
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we