Data publikacji: 2019-08-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walory estetyczne zegarków na rękę coraz ważniejsze dla PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLEPolacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriach eleme
Sporty SpringSzyk, minimalizm i błysk to nie określenia wieczorowych kreacji, ale nowa interpretacja sportowego stylu, któremu daleko do męskich wpływów. Kobieca sylwetka i żywe kolory będą dominować w stylizacjach łącząc
Data publikacji: 2014-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocka marka Victorio na targach modyKategoria: Moda, LIFESTYLE3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży,
Data publikacji: 2017-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANCERTO x Mr. VintageKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka mody męskiej LANCERTO po raz drugi podjęła współpracę z Michałem Kędziorą – autorem najpopula
Data publikacji: 2016-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaszalej z biznesową stylizacją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBiznesowy dress code to wyzwanie dla niejednej kobiety, która nie lubi nudy w pracy. Wiemy, jak temu zar
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami na targach mody w Paryżu. Kolejny rok z rzęduKategoria: Moda, LIFESTYLEAxami – polska marka tworząca wyrafinowaną i ekskluzywną bieliznę zagośc
Trend Metalic– River Island SS14Fuzja wieczorowego blasku i fizycznych ubrań przełamanych szczyptą luksusu dała olśniewający efekt w istoty szykownej, metalicznej linii dla osób. Trend Metalicw River Island to cekiny i
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cztery odsłony jesiennej modyKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzedstawiamy cztery kierunki, które mogą zainspirować Cię w tworzeniu garderoby na sezon jesienno – zi
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat