Lifestyle Moda

Trzy miesiące akcji PCC 360* już za nami

Trzy miesiące akcji PCC 360* już za nami
55 wyjątkowych osobowości wzięło udział w akcji PCC 3600, która rozpoczęła się w styczniu tego roku w Poznań City Center. Trzy miesiące poszukiwań przyniosły ze sobą wiele pozytywnych

Data publikacji: 2016-04-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzy miesiące akcji PCC 360* już za nami
Kategoria: Moda, LIFESTYLE

55 wyjątkowych osobowości wzięło udział w akcji PCC 3600, która rozpoczęła się w styczniu tego roku w Poznań City Center. Trzy miesiące poszukiwań przyniosły ze sobą wiele pozytywnych zaskoczeń.

Trzy miesiące akcji PCC 360* już za nami Moda, LIFESTYLE - 55 wyjątkowych osobowości wzięło udział w akcji PCC 3600, która rozpoczęła się w styczniu tego roku w Poznań City Center. Trzy miesiące poszukiwań przyniosły ze sobą wiele pozytywnych zaskoczeń.

Wśród uczestników znaleźli się wielbiciele podróży po Europie, miłośnicy sportów ekstremalnych i  pasjonaci mody.

 

Pasja sposobem na życie

Przez trzy pierwsze miesiące akcji, wśród osobowości Poznania znaleźli się sportowi pasjonaci, miłośnicy podróży, wielbiciele muzyki. Styczeń zaskoczył nas dzięki Justynie, która jest miłośniczką książek fantasy. W lutym sfotografowaliśmy Ewę, z zawodu konstruktora okrętów, a Ania, która wzięła udział w akcji w marcu jest projektantem samochodów. Mateusz to uczestnik akcji PCC 3600 ze stycznia, studiujący w Londynie na kierunku Fashion Communication and Styling. Piotr sfotografowany w lutym to pasjonata latania w tunelu aerodynamicznym oraz wielbiciel skoków spadochronowych. Natomiast Szymon, który wziął udział w akcji w marcu to miłośnik butów i zegarków. Wśród uczestników znalazły się również pary. Łączyła je nie tylko miłość, ale przede wszystkim wspólne pasje. W styczniu Kinga i Bartosz planowali zwiedzenie wszystkich europejskich stolic w przeciągu dwóch kolejnych lat. Delikatna Marta – wielbicielka przedstawień baletowych i dynamiczny Patryk – pasjonat gry w piłkę nożną, to wydawać by się mogło dwie przeciwstawne osobowości jednak doskonale się uzupełniające. Sandra i Tomasz to rodowici poznaniacy. Ich lokalny patriotyzm przejawiał się nie tylko podczas rozmowy na temat Powstania Wielkopolskiego, ale także w momencie, gdy opowiadali o Lechu Poznań jeszcze za czasów legendarnego tercetu ABC.

Wszechobecna moda

Zawsze modna czerń, jeans, kraciaste koszule i szale – to właśnie te trendy charakteryzują większość stylizacji uczestników akcji PCC 3600. Postawili oni również na sportowe obuwie i przede wszystkim wygodne stylizacje. Kobiety zachwycały minimalizmem, ale jednocześnie stylem i elegancją. Sukienki w kwiaty, kolorowe dodatki, a także kolory ziemi to cechy charakterystyczne dla większości kobiecych stylizacji. Wśród mężczyzn przeważał styl sportowy. Połączenie szarości z intensywnymi kolorami doskonale wpisywało się w aktualnie panujące trendy. Jeansy i t-shirt wraz z wyrazistymi

 

kurtkami i adidasami to elementy charakterystyczne w męskich stylizacjach. Czy była zależność w ubiorze par? Jak sami przyznawali czasem ubierają się podobnie, jednak wynika to z podobnego gustu. Zdecydowanie lepiej czuli się w niezobowiązujących, streetowych stylizacjach.  

A to już wiesz?  Subtelnie i wyraziście od TOMATOMO by Tomasz Olejniczak

Zwycięzcy miesięcy

W styczniu zwyciężczyniami miesiąca byłby Dorota i Daria, czyli wyjątkowa mama
 i córką, które łączy niesamowita więź. Obie mają bardzo podobny styl i świadomość swoich sylwetek, dodatkowo mówią i śmieją się w ten sam sposób. Młodzieżowa stylizacja z użyciem koloru marsala dowodziła, że obowiązujące trendy nie są im obce. Na początku roku zwyciężyli również Kinga i Bartosz, których styl można opisać, jako elegancki  minimalizm w połączeniu z wygodą. Mix koloru niebieskiego, brązu i czerni dowodzi, że klasyka nie musi być nudna, a wręcz wpisuje się w obowiązujące trendy. Luty to miesiąc par, dlatego też zwycięzcami okazali się Iwona i Wojciech oraz Patrycja
i Jakub. Ci pierwsi to para wyróżniająca się pozytywną energią, a także wzajemnym wsparciem. Wojciech w odpowiedzi na pytanie czym się zajmuje wyjaśnił pół żartem, pół serio, że „wspiera żonę”. Kreatywne podejście do mody i zamiłowanie do szycia Iwony widać było na pierwszy rzut oka. Natomiast Patrycja i Jakub to pełen luz i indywidualizm. Oboje doskonale czuli się w swoim towarzystwie i chętnie opowiadali o ich ulubionych eksperymentach kulinarnych m.in. wege-pączkach. W marcu zwyciężyła Wiktoria oraz Natalia i Mikołaj. W przypadku Wiktorii – wielbicielki nowości kinowych – widać było, że lubi modę i ma swój własny styl: sportowe buty, kurtka typu bomber i stylowe dodatki, nadawały indywidualny charakter jej stylizacji. Natalia i Mikołaj to para idealnie dopasowana do siebie. Oboje dobrali identyczne dodatki – białe sneakersy, które uzupełniały cały look. Natalia zaskoczyła ekipę PCC 3600 zamiłowaniem do piłki nożnej
i regularnym uczestnictwem w meczach Lech Poznań.

***

Akcja „PCC 360o”

Akcja „PCC 360o” ma na celu pokazanie różnorodności poznaniaków, stworzenie przeglądu osobistości odwiedzających Poznań City Center. Co drugi czwartek w alejkach galerii, a także na placu przy rondzie Matyi, stylistka: Basią Józefiak wraz z fotografem: Darkiem Myszkowskim wybierają gości z osobowością. Każda z osób, która zostanie sfotografowana, pojawia się w galerii zdjęć prezentowanej na oficjalnym Facebookowym profilu Poznań City Center, dzięki czemu bierze udział w konkursie na like. Następnie dwie osoby, z największą ilością głosów (like`ów) z danej akcji wygrają bon o wartości 50 zł do zrealizowania w PCC. Dodatkowo spośród zwycięzców tygodni w danym miesiącu – eksperci modowi wybierają dwa typy miesiąca, którzy dodatkowo otrzymają bon
o wartości 200 zł.

A to już wiesz?  Wiosenne trendy w Galerii Grafitt

Pasja sposobem na życie

Przez trzy pierwsze miesiące akcji, wśród osobowości Poznania znaleźli się sportowi pasjonaci, miłośnicy podróży, wielbiciele muzyki. Styczeń zaskoczył nas dzięki Justynie, która jest miłośniczką książek fantasy. W lutym sfotografowaliśmy Ewę, z zawodu konstruktora okrętów, a Ania, która wzięła udział w akcji w marcu jest projektantem samochodów. Mateusz to uczestnik akcji PCC 3600 ze stycznia, studiujący w Londynie na kierunku Fashion Communication and Styling. Piotr sfotografowany w lutym to pasjonata latania w tunelu aerodynamicznym oraz wielbiciel skoków spadochronowych. Natomiast Szymon, który wziął udział w akcji w marcu to miłośnik butów i zegarków. Wśród uczestników znalazły się również pary. Łączyła je nie tylko miłość, ale przede wszystkim wspólne pasje. W styczniu Kinga i Bartosz planowali zwiedzenie wszystkich europejskich stolic w przeciągu dwóch kolejnych lat. Delikatna Marta – wielbicielka przedstawień baletowych i dynamiczny Patryk – pasjonat gry w piłkę nożną, to wydawać by się mogło dwie przeciwstawne osobowości jednak doskonale się uzupełniające. Sandra i Tomasz to rodowici poznaniacy. Ich lokalny patriotyzm przejawiał się nie tylko podczas rozmowy na temat Powstania Wielkopolskiego, ale także w momencie, gdy opowiadali o Lechu Poznań jeszcze za czasów legendarnego tercetu ABC.

Wszechobecna moda

Zawsze modna czerń, jeans, kraciaste koszule i szale – to właśnie te trendy charakteryzują większość stylizacji uczestników akcji PCC 3600. Postawili oni również na sportowe obuwie i przede wszystkim wygodne stylizacje. Kobiety zachwycały minimalizmem, ale jednocześnie stylem i elegancją. Sukienki w kwiaty, kolorowe dodatki, a także kolory ziemi to cechy charakterystyczne dla większości kobiecych stylizacji. Wśród mężczyzn przeważał styl sportowy. Połączenie szarości z intensywnymi kolorami doskonale wpisywało się w aktualnie panujące trendy. Jeansy i t-shirt wraz z wyrazistymi

 

kurtkami i adidasami to elementy charakterystyczne w męskich stylizacjach. Czy była zależność w ubiorze par? Jak sami przyznawali czasem ubierają się podobnie, jednak wynika to z podobnego gustu. Zdecydowanie lepiej czuli się w niezobowiązujących, streetowych stylizacjach.  

Zwycięzcy miesięcy

W styczniu zwyciężczyniami miesiąca byłby Dorota i Daria, czyli wyjątkowa mama
 i córką, które łączy niesamowita więź. Obie mają bardzo podobny styl i świadomość swoich sylwetek, dodatkowo mówią i śmieją się w ten sam sposób. Młodzieżowa stylizacja z użyciem koloru marsala dowodziła, że obowiązujące trendy nie są im obce. Na początku roku zwyciężyli również Kinga i Bartosz, których styl można opisać, jako elegancki  minimalizm w połączeniu z wygodą. Mix koloru niebieskiego, brązu i czerni dowodzi, że klasyka nie musi być nudna, a wręcz wpisuje się w obowiązujące trendy. Luty to miesiąc par, dlatego też zwycięzcami okazali się Iwona i Wojciech oraz Patrycja
i Jakub. Ci pierwsi to para wyróżniająca się pozytywną energią, a także wzajemnym wsparciem. Wojciech w odpowiedzi na pytanie czym się zajmuje wyjaśnił pół żartem, pół serio, że „wspiera żonę”. Kreatywne podejście do mody i zamiłowanie do szycia Iwony widać było na pierwszy rzut oka. Natomiast Patrycja i Jakub to pełen luz i indywidualizm. Oboje doskonale czuli się w swoim towarzystwie i chętnie opowiadali o ich ulubionych eksperymentach kulinarnych m.in. wege-pączkach. W marcu zwyciężyła Wiktoria oraz Natalia i Mikołaj. W przypadku Wiktorii – wielbicielki nowości kinowych – widać było, że lubi modę i ma swój własny styl: sportowe buty, kurtka typu bomber i stylowe dodatki, nadawały indywidualny charakter jej stylizacji. Natalia i Mikołaj to para idealnie dopasowana do siebie. Oboje dobrali identyczne dodatki – białe sneakersy, które uzupełniały cały look. Natalia zaskoczyła ekipę PCC 3600 zamiłowaniem do piłki nożnej
i regularnym uczestnictwem w meczach Lech Poznań.

A to już wiesz?  Avenida ze zananą polską marką modową

***

Akcja „PCC 360o”

Akcja „PCC 360o” ma na celu pokazanie różnorodności poznaniaków, stworzenie przeglądu osobistości odwiedzających Poznań City Center. Co drugi czwartek w alejkach galerii, a także na placu przy rondzie Matyi, stylistka: Basią Józefiak wraz z fotografem: Darkiem Myszkowskim wybierają gości z osobowością. Każda z osób, która zostanie sfotografowana, pojawia się w galerii zdjęć prezentowanej na oficjalnym Facebookowym profilu Poznań City Center, dzięki czemu bierze udział w konkursie na like. Następnie dwie osoby, z największą ilością głosów (like`ów) z danej akcji wygrają bon o wartości 50 zł do zrealizowania w PCC. Dodatkowo spośród zwycięzców tygodni w danym miesiącu – eksperci modowi wybierają dwa typy miesiąca, którzy dodatkowo otrzymają bon o wartości 200 zł.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Trzy miesiące akcji PCC 360* już za nami Moda, LIFESTYLE - 55 wyjątkowych osobowości wzięło udział w akcji PCC 3600, która rozpoczęła się w styczniu tego roku w Poznań City Center. Trzy miesiące poszukiwań przyniosły ze sobą wiele pozytywnych zaskoczeń.
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy