Informacja prasowa, październik 2014Kurtka puchowa Simple CP – kolekcja jesień-zima 2014/15Od wielu sezonów na wybiegach możemy zauważyć tendencję do zacierania się różnic pomiędzy modą casual a elegancką. Simple C
Trendy w modzie męskiej nie zmieniają się tak szybko jak w kobiecej. Jeśli jakiś fason się sprawdzi, zwykle wchodzi do kanonu na stałe. A jeśli jeszcze ma coś wspólnego ze sportem, a przy tym jest wygodny, to po prostu musi s
Data publikacji: 2019-01-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja Matthew Williamsa dla NikeKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje nową kolekcję kapsułową zaprojektowaną przez Matthew Williamsa.Matthew Willi
Data publikacji: 2017-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na trzy głosy w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie obowiązują trendy w modzie? Które kolory i fasony wybrać, by wyglądać stylowo?Jakie obowi
Data publikacji: 2014-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowe torby marki SOCHA już w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLEMamy wspaniałą wiadomość! Biznesowe torby marki SOCHA są już dostępne na polskim rynku. Pre
Data publikacji: 2017-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modny Port ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie spojrzenie na modę mają polscy młodzi projektanci? O tym będzie można przekonać się już w najbliższy weeke
Data publikacji: 2014-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne inspiracje marki NipplexKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy z dnia na dzień temperatura spada, a dni stają się coraz krótsze to znak, że zbliża się jesień
Data publikacji: 2017-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska moda w świecie e-commerceKategoria: Moda, LIFESTYLEWiele debiutujących na rynku marek modowych decyduje się na sprzedaż online. Wygoda związana z zakupam
Materiały prasowe, 09.08.2016 r.OCHNIK daily – twoja barwna codzienność!Gdy sezon letnich wyprzedaży w pełni, a jesienne kolekcje pozostają wciąż owiane tajemnicą, OCHNIK przedstawia nową linię torebek i portfeli ze sk�
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury