Informacja prasowaŁódź, 9 stycznia 2019Oto nowy Mister Polski… Jest Saxxy?W środę 9 stycznia w teatrze Capitol w Warszawie odbyła się gala finałowa konkursu Mister Polski.Zwycięzcą okazał się kandydat z numerem 17
Warszawa, 16 listopada 2015Rozgrzewające Cappuccino od EtamNowa super przytulna kolekcja HomewearWszystkie duże dziewczynki wiedzą, że kobiety w domu nie noszą wyłącznie koronek i satyny. Szczególnie zimą uwielbiamy otulić
Warszawa, 27.09.2018 r.Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii KalityŚliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową pr
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2014-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień otwarty w salonie mody CoutureKategoria: Moda, LIFESTYLEPorady stylistki, fryzjerki, kosmetyczki, florystki, specjalistów w dziedzinie medycyny estetycznej,
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym lookbookiem marki Claire?s na sezon wiosna-lato 2015.…
Data publikacji: 2015-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hologram i tweed!Kategoria: Moda, LIFESTYLETrampki, sneakery i tenisówki do tej pory urzekały nas kolorami i wzorami, a w tym sezonie… zaskakują nieoczywistymi
Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty na szlak!Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon urlopowy w pełni – zarówno wyższe, jak i niższe partie gór jeszcze przez kilka tygodni będą pękać w szwach.
Warszawa, sierpień 2015 r.Informacja prasowaZmysłowa i sportowa féminité od Etam Prawie sto lat temu twórcy marki Etam zauważyli, jak ważna i bliska kobiecie jest bielizna. Wsłuchując się w potrzeby swoich klientek, wiedzi