Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesny design w salonach HexelineKategoria: Moda, LIFESTYLEJedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych, Hexeline kończy rok z 22 salonami, któr
Data publikacji: 2016-12-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztruks wraca na wybiegiKategoria: Moda, LIFESTYLEOdkrywamy tajemnice tkaninyWielu utożsamia go pewnie z mało szałowymi strojami, upodobanymi głównie przez na
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury
Data publikacji: 2019-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inauguracja sezonu, czyli jesienne pokazy mody w Silesia City CenterKategoria: Moda, LIFESTYLEModowa inauguracja sezonu jest już tradycją w Silesia City Center.M
Data publikacji: 2015-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaka szafa na modowe hity?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKupowanie mamy we krwi. Uwielbiamy biegać po galeriach, wyłapywać promocyjne oferty i chwytać ciuszki z najno
Data publikacji: 2019-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej, czyli więcej. Najlepsze zegarki dla fanów minimalistycznego designuKategoria: Moda, LIFESTYLEMinimalizm co sezon szturmem wdziera się na salony – a tak n
Warszawa, 16.07.2013Sylwetka marki:SHE/S A RIOTSHE/S A RIOT to niezależna polska marka modowa stworzona przez Ewelinę Kustrę. Zadebiutowała kolekcją kombinezonów z ekskluzywnych tkanin oraz ekstrawaganckimi nakryciami głowy,
Data publikacji: 2018-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wróciłam, aby założyć rodzinę.Kategoria: Moda, LIFESTYLEJest utalentowaną modelką, zdobywczynią tytułu Miss Polonia w roku 2010 i miss internautów konkurs
Data publikacji: 2015-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maturzyści zebrali nakrętki dla Fundacji „Pomóż Im”Kategoria: Moda, LIFESTYLEPół tony w niewiele ponad miesiąc – tyle nakrętek udało się zebrać matu
Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE