Pierwszy i najszybszy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci już wkrótce w Starym Browarze.Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i jestem pojawi się już 17 i 18 maja w Starym Browarze podczas Showroom
Data publikacji: 2018-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Avenida Poznań z akcją „Szaleństwo zakupów”Kategoria: Moda, LIFESTYLE„Szaleństwo zakupów” w Avenidzie PoznańA
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesień pełna gorących okazji, czyli Galeria Krakowska z akcją Szaleństwo zakupówKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Krakowska z akcją Szaleństwo zakupówAż
Data publikacji: 2015-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sono Idoni – nowe miejsce w modowym centrum PoznaniaKategoria: Moda, LIFESTYLELuksusowy salon otwarty został w Starym Browarze. Miejsce to zachęca odwiedzającyc
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Runway x Streetwear, czyli moda dostępna dla wszystkich w Galerii Klif!Kategoria: Moda, LIFESTYLESprytne łączenie streetwearowej nonszalancji z wysokiej jakości,
Data publikacji: 2019-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OTAKA NOWA MARKA FASHIONKategoria: Moda, LIFESTYLEKobiety ceniące jakość, wygodę i styl od niedawna mogą sięgnąć po projekty nowej na polskim rynku, marki mo
Data publikacji: 2018-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NAJGORĘTSZE JESIENNE TRENDY OBUWNICZEKategoria: Moda, LIFESTYLETej jesieni gwarantujemy- nie przejdziesz niezauważona! To właśnie buty stanowić najmocniejszy ak
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Zatrzymać lato. Letnie sukienki w powakacyjnych stylizacjach Cienkie, przewiewne, miłe w dotyku i niesamowicie wygodne – letnie sukienki ratują podczas upałów, a ich wzory i kolory potrafią poprawić samopoczucie. A co z nimi
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że