Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania 13. edycji Slow Fashion. Ambasadorami polskie autorskie marki.Kategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 8 stycznia, w Slow Concept Store w Atrium Promen
FEMME REBELLE – POWITAJ JESIEŃ Z TALLY WEiJLWczesna jesień w TALLY WEiJL to mieszanka stylu rebel z collegowym klimatem. Typowo jesienna paleta barw nadaje kolekcji charakteru, przypominając jednocześnie o zbliżającym się
Data publikacji: 2020-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ASICS i PYRATES świętują Dzień KobietKategoria: Moda, LIFESTYLEMarki ASICS i PYRATES łączą siły z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet.Marki ASICS i PYRATE
Data publikacji: 2016-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej mody włoskiej we WrocławiuKategoria: Moda, LIFESTYLETorebki, torby, okulary, bransoletki, zegarki – to tylko kilka propozycji włoskiej marki Obag, któr
Data publikacji: 2019-07-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Letni street fashion, czyli lipcowa edycja akcji Silesia LookKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż w najbliższą sobotę (13 lipca) ekspert ds. wizerunku razem z fotografe
Data publikacji: 2019-12-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święta w filmowym styluKategoria: Moda, LIFESTYLEZastanawiasz się, co w tym roku założyć na Wigilię w rodzinnym gronie? Warto skorzystać ze wskazówek z ulub
Data publikacji: 2017-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezentacja charytatywnych koszulKategoria: Moda, LIFESTYLEWczoraj (4 września) na 50 piętrze apartmenetowca Złota 44 odbyła się oficjalna premiera akcji OMENAA
Data publikacji: 2015-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej smaków i ubrań w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLENowa restauracja we francuskim klimacie oraz butik z propozycją stylowych ubrań dla kobiet. W Mag
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj AxamiKategoria: Moda, LIFESTYLETo prawda, Anka zapomniała jak to jest być seksowną kobietą. Odkąd została mamą dwóch rozhasanych chłopców, jej codzi
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że