Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YES I DO & YES w wiosennej promocjiKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z wiosną zainuaguruowany został sezon ślubny. Przed Narzeczonymi mało romantyczne, ale nie
Data publikacji: 2014-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowe torby marki SOCHA już w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLEMamy wspaniałą wiadomość! Biznesowe torby marki SOCHA są już dostępne na polskim rynku. Pre
Warszawa, 24 maja 2017Królowa czerni? Królowa plaży!Czerń to mocny trend Etam. Również w trakcie upalnego lataRaz na zawsze zapomnij o tym, że czerń to kolor królujący jesienią i zimą. Kolekcja strojów kąpielowych mark
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja marki SETA na sezon jesień-zima 2016/2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEWełniane sukienki i spódnice, świetnie skrojone płaszcze i kontrastowe koszule – t
Data publikacji: 2016-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 100% WYGODY I STYLU GWARANTOWANE– NOWA KOLEKCJA DRESÓW W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEDresy jeszcze do niedawna kojarzone były jedynie z aktywnością sportow�
Informacja prasowaZduńska Wola, 23 września 2015Kobieca linia Fiorenzy Cavalii dla Gatty Gatta od lat współpracuje ze znanymi polskimi projektantami. Tworzyła też wspólne kolekcje z Joanną Horodyńską czy Maffashion. W tym
Data publikacji: 2015-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dress code – poradnik dla zagubionych mężczyznKategoria: Moda, LIFESTYLEWłaściwy ubiór wiele mówi o mężczyźnie i może mieć bardzo duże znaczenie w wiel
Data publikacji: 2014-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety na internetowych zakupachKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety
Modne płaszcze na jesień w nowej kolekcji New LookW tym sezonie w New Look każda z nas znajdzie płaszcz dla siebie! Na sezon jesień -zima marka proponuje idealnie skrojone okrycia wierzchnie, zainspirowane trendami prosto ze świ
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów