Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WITTCHEN W LIDLU W NOWEJ ODSŁONIEKategoria: Moda, LIFESTYLETo już dziewiąta odsłona współpracy firmy Lidl Polska z marką Wittchen. Od 3 grudnia we wszystkich
Warszawa, 05.05.2014Informacja prasowa Mężczyźni szukają luksusu – Lambert w Galerii MokotówMężczyźni mają kolejny powód, by odwiedzić Galerię Mokotów ? w majowy weekend otwarto butik z luksusową męską modą po
Data publikacji: 2018-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja Fitness CardioKategoria: Moda, LIFESTYLETrening cardio. Odnajdziesz w nim wszystko, co najlepsze w ćwiczeniach, a w dodatku – jest świetnym preteks
Data publikacji: 2014-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Garnitur szyty na miarę – bespoke czy MtMKategoria: Moda, LIFESTYLEPolskim mężczyznom coraz bardziej zależy na dobrym wyglądzie, a przez to wzrasta popula
Informacja prasowaZduńska Wola, 7 października 2015Wielki powrót golfówGolfy regularnie pojawiają się na modowych wybiegach. Nie tylko w standardowej odsłonie swetra, ale także w postaci bluzki czy sukienki z kołnierzem-opa
Informacja prasowa,maj 2014Trend Metalik w Simple CPLśniące tkaniny przeszły długą drogę, aby od typowo dyskotekowych kreacji w klimacie lat 80. stać się pełnoprawnymi elementami codziennych stylizacji. Simple CP umieścił
Pierwszy i najszybszy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci już wkrótce w Starym Browarze.Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i jestem pojawi się już 17 i 18 maja w Starym Browarze podczas Showroom
Data publikacji: 2017-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Powrót legendy – jesień z marką Dr MartensKategoria: Moda, LIFESTYLEDr Martens od zawsze przełamuje schematy, prowokuje, podkreśla indywidualizm i pozwala wyr
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mokotowskie Spotkania w Placu UniiKategoria: Moda, LIFESTYLEOd 29 sierpnia zapraszamy wszystkich na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań w Placu Unii. Cykl ten to
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy