Trend Plemienny Grunge– River Island SS14Plemienny grunge jest połączeniem rocka i świeżego, naturalnego looku, idealnym na letnie festiwale. Mocny, zadziorny styl, oparty na wyrazistych printach, kontrastowych połączenia
SEZON FESTIWALI CZAS ZACZĄĆ– INSPIRUJĄCA KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2014 MARKI ESPRITSziget, Fusion czy Burning Man – bez względu na to, który z tegorocznych festiwali wybierzesz, Esprit proponuje Ci perfekcyjny, zaprojekt
Data publikacji: 2016-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Wola Parku wyprzedaże na półmetkuKategoria: Moda, LIFESTYLEWyprzedaży czas to dobry czas. A wszystko co dobre niestety kiedyś się kończy. To już ostatni dz
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna elegancja w rodzinie Air MaxKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje model Air Max Dia.Nike Air Max Dia to nowy model stworzony wyłącznie z myślą o
Data publikacji: 2018-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kuferek – dlaczego warto go mieć?Kategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie do łask powracają kuferki! Torebka, którą z łatwością znajdziesz w szafie swoj
Data publikacji: 2020-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend alert: kwiaty!Kategoria: Moda, LIFESTYLETrend alert: kwiaty! Gęsta łączka, rozłożyste pąki magnolii czy drobne listki – motywy roślinne dominują
Data publikacji: 2019-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jubileuszowa jesień w Galerii Klif!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 18 i 19 października, kolejna i zarazem ostatnia odsłona jubileuszu Galerii Klif. Zapraszamy do
Informacja prasowaZduńska Wola, 5 listopada 2015Wielki powrót Justyny Steczkowskiej do Gatty!Wokalistka z 4-oktawową skalą głosu. Skrzypaczka, kompozytorka, autorka tekstów i zawodowy fotograf. Wszechstronnie uzdolniona, nietu
Data publikacji: 2017-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wejdź do świata SZALONYCH MOŻLIWOŚCI z nową kampanią marki TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLE“Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?” Na to pytanie znajdzi
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we