WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Informacja prasowaWarszawa, 13 marca 2017 r.Travel Impressions – kolekcja rajstop od Gatty na wiosnę-lato 2017Podróżowanie i poznawanie nowych miejsc to inspiracja, z której czerpie każda kobieta Gatty. W ofercie rajstop na w
Informacja prasowa08.06.2021r.Stroje kąpielowe CHANGE Lingerie na lato 2021CHANGE Lingerie – marka, która kocha kobiety we wszystkich kształtach i rozmiarach na tegoroczny sezon wakacyjny przygotowała urozmaiconą kolekcję pl
Data publikacji: 2021-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann otworzył pierwszy butik optyczny w ElbląguKategoria: Moda, LIFESTYLEWe wtorek, 29 grudnia 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył swój pierw
Data publikacji: 2017-05-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIKE BEAUTIFUL X ‒ KOLEKCJA ZAINSPIROWANA PASJĄ, ZWYCIĘSTWAMI ORAZ SILNĄ WOLĄ ELKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje drugą kolekcję Nike Beautiful X Pow
Data publikacji: 2017-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja BRAVOMODA na wiosnę i lato 2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEFirma BRAVOMODA w ostatnich tygodniach zaprezentowała najnowszą kolekcję obuwia dla kobiet, ded
Data publikacji: 2019-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Braletka – odkryj swój idealny stanik!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBraletka – odkryj swój idealny stanik!Braletka to miękki stanik, przypominający top. Jest s
Informacja prasowaSzczecin, 12 marca 2015Słodkie lata 50., czyli nowa kolekcja Sylwii Majdan Moda w stylu lat 50. to przede wszystkim ukłon w stronę kobiecości: podkreślona talia, wąskie ramiona i wysokie szpilki. Sylwia Majda
Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów