Data publikacji: 2016-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwiec – miesiąc sztuki w akcji PCC 360*Kategoria: Moda, LIFESTYLESztuka to bez wątpienia wspólny mianownik uczestników czerwcowej edycji akcji PCC 360*.
Modne płaszcze na jesień w nowej kolekcji New LookW tym sezonie w New Look każda z nas znajdzie płaszcz dla siebie! Na sezon jesień -zima marka proponuje idealnie skrojone okrycia wierzchnie, zainspirowane trendami prosto ze świ
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ciepła wełna na zimne dniKategoria: Moda, LIFESTYLETemperatury za oknem spadają, mróz zaczyna powoli szczypać, a Ty wychodząc z domu marzysz tylko o tym, żeby
PRIMAMODA podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland!PRIMAMODA została partnerem pokazów podczas wiosennej edycji Polskiego Tygodnia Mody w Łodzi! Z produktów najnowszej kolekcji marki skorzystała Eva Minge, która zaprezentow
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Informacja prasowa Warszawa, 11 sierpnia 2015 Pochwała kobiecościLookbook – kolekcja jesień – zima 2015 marki Dalia Każda kobieta jest inna i każdą
Data publikacji: 2020-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatnie dni wyprzedaży w Galerii Klif w GdyniKategoria: Moda, LIFESTYLEWakacje to, oprócz pięknej pogody, czas wyprzedaży, podczas których możemy upolować at
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Informacja prasowaWarszawa, 17 grudnia 2014PRIMAMODA partnerem pokazu Mariusza Przybylskiego!PRIMAMODA została zaproszona do udziału w autorskim pokazie Mariusza Przybylskiego ?Wild at Heart?, podczas którego projektant zaprezen
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n