Data publikacji: 2016-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Halina Zawadzka i Jerzy Antkowiak w jury konkursuKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline rozpoczęła wiosnę od cyklu spotkań z wielbicielami marki. Inauguracja wiosenn
Przedstawiamy nową kolekcjęNEW YORKER // Marine Look ? Ahoi ?…
Informacja prasowaWarszawa, 17 grudnia 2014PRIMAMODA partnerem pokazu Mariusza Przybylskiego!PRIMAMODA została zaproszona do udziału w autorskim pokazie Mariusza Przybylskiego ?Wild at Heart?, podczas którego projektant zaprezen
Informacja prasowaSzczecin, XX stycznia 2015Kwiaty nie tylko we włosach, czyli wiosenne trendy według Sylwii MajdanNajmocniejszy trend na sezon wiosna/lato 2015 to kwiatowe wzory we wszystkich rozmiarach: od wersji mini po XXL. Ni
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobrze ubrany mężczyzna jest w modzie. 7 porad stylistyKategoria: Moda, LIFESTYLEKażdy mężczyzna chciałby wyglądać jak James Bond – przyciągać wzrok kobi
Informacja prasowaWarszawa, 4 maja 2015Denimowe stylizacje od marki SOLDDżins i lata 70. powracają do mody i błyskawicznie osiągają rangę must have sezonu! Denim pojawił się w kolekcjach takich projektantów jak: Stella McCa
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowskiKategoria: Moda, LIFESTYLESEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&br
Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Less is more, czyli biżuteria w wersji minimalistycznejKategoria: Moda, LIFESTYLECharakteryzuje się prostotą, oszczędną linią i formą. Najtrafniejszym kryteri
Data publikacji: 2020-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kultowy naszyjnik od Tiffany'ego na licytacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEKultowy naszyjnik od Tiffany'ego na licytacjiNaszyjnik kultowej firmy Tiffany&C
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIKE STRUCTURE 20: HISTORIAKategoria: Moda, LIFESTYLENajbardziej stabilny model Nike – Air Structure, zadebiutował już w 1991 roku.Wraz ze wzrostem popularnoś