Data publikacji: 2017-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na wesele w charakterze gościa, czyli w co się ubrać na oficjalną uroczystośćKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli chodzi o strój weselny, dominuje przekonanie, ż
Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WITTCHEN W LIDLU W NOWEJ ODSŁONIEKategoria: Moda, LIFESTYLETo już dziewiąta odsłona współpracy firmy Lidl Polska z marką Wittchen. Od 3 grudnia we wszystkich
Informacja prasowaZduńska Wola, 21 października 2016Gatta i Czesław Mozil uwiodą kobiety tej jesieni –relacja z premiery filmu „Szkoła uwodzenia Czesława M.”20 października w kinie Cinema City Sadyba w Warszawie odbył
Data publikacji: 2018-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkie serce SPARK SILVER JEWELRYKategoria: Moda, LIFESTYLEStyczeń w Polsce od lat oznacza nie tylko Nowy Rok, ale i gorączkowe oczekiwanie na kolejny finał Wiel
Informacja prasowaZduńska Wola, 30 sierpnia 2016Ponadczasowe body –najnowsze modele od Gatty na sezon jesień-zima 2016/2017 Jednoczęściowy kostium przypominający strój kąpielowy. W zależności od rodzaju może pełnić fu
Vippi Design ? Postaw na kolor i oryginalnośćJak czerpać radość z mody i bawić się nią z dziecięcą fantazją? O tym, że w lecie wszystko służy do zabawy najlepiej wiedzą mamy i córki. Ucząc się od siebie nawzajem, te
Data publikacji: 2014-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wysiłek się opłacił – stypendia i płatne staże przyznaneKategoria: Moda, LIFESTYLEPonadprzeciętne wyniki w nauce, uczestnictwo w olimpiadach, ukończone kur
Data publikacji: 2016-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda po męsku z pomocą doradcówKategoria: Moda, LIFESTYLEIndywidualne spotkania z doradcami wizerunku, profesjonalna obsługa, stylowe kolekcje ubrań dla nowocze
Materiały prasowe, 17.03.2015 r.W sam raz na wczesną wiosnę!Tekstylna kolekcja okryć wierzchnich OCHNIKKuszeni coraz cieplejszymi promieniami wiosennego słońca powoli zrzucamy zimowe palta i kurtki, szukając okryć lżejszych
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �