Data publikacji: 2014-01-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynki na każdą kieszeń! Prezenty dla niejKategoria: Moda, LIFESTYLEMimo że do 14 lutego jest jeszcze trochę czasu, my już myślimy o walentynkach i związ
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Runway x Streetwear, czyli moda dostępna dla wszystkich w Galerii Klif!Kategoria: Moda, LIFESTYLESprytne łączenie streetwearowej nonszalancji z wysokiej jakości,
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Styliści, makijażyści, fryzjerzy i projektanci w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEOd 15 do 17 marca w centrum handlowym Wola Park pojawi się pięć stref: pi�
See You in StockholmSztokholm ? złożone z czternastu wysp miasto, kojarzone przede wszystkim z surowością, chłodem oraz muzeami od kilku lat inspiruje projektantów mody. Aby przybliżyć klimat tego miejsca, już od poniedziałk
Data publikacji: 2015-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codzienna dawka aktywności z DecathlonemKategoria: Moda, LIFESTYLECzy da się znaleźć sportowy styl, najwyższą jakość i sposób na aktywność każdego dnia w
Data publikacji: 2018-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy pokochali czekoladową pizzę GuseppeKategoria: Moda, LIFESTYLEPo dużym sukcesie akcji zorganizowanej z okazji święta zakochanych, Dr. Oetker na stałe pow
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowy, monochromatyczny, kultowy – Fieldforce Sport ChronoKategoria: Moda, LIFESTYLENowy model FieldForce Sport Chrono dostępny jest w tonacji monochromaty
Informacja prasowaWarszawa, 14 października 2020 r.Limitowana kolekcja Sugarfree od jutra w Biedronce Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. Już w
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że