Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JOSEPH RIBKOFF – OD XXS DO XXLKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiat mody zaskakiwał nas już niejednokrotnie, coraz częściej wykorzystując niekonwencjonalne roz
Szach Mat!– modowe nowości od marki New LookW tym sezonie moda idzie za kratki! W kolekcji New Look ponadczasowy wzór w kratkę pokazuje swoje nowe, bardziej eleganckie oblicze. Stonowana gama kolorystyczna i klasyczne fasony
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zagraj w jesiennym styluKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż w najbliższą sobotę Factory Wrocław i Radio Gra zapraszają mieszkańców Wrocławia na specjalną akcję,
Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warszawskie LustroKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawskie Lustro to cykl spotkań o tematyce beauty i fashion dedykowane warszawiakom w każdym wieku.Warszawskie Lus
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
Informacja prasowaZduńska Wola, 7 października 2015Wielki powrót golfówGolfy regularnie pojawiają się na modowych wybiegach. Nie tylko w standardowej odsłonie swetra, ale także w postaci bluzki czy sukienki z kołnierzem-opa
Informacja prasowaWarszawa, 17 grudnia 2014PRIMAMODA partnerem pokazu Mariusza Przybylskiego!PRIMAMODA została zaproszona do udziału w autorskim pokazie Mariusza Przybylskiego ?Wild at Heart?, podczas którego projektant zaprezen
Data publikacji: 2019-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Franczyzowy butik odzieżowy, czyli biznes idealny dla kobiet!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPraca to jedna z integralnych części naszego życia. Wspólnie z ekspertem
Data publikacji: 2019-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowe plażowanie – modowe hity i praktyczne rozwiązania.Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon plażowy w pełni, ale wiele z nas dopiero szykuje się do urlopu. Jak
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem