Data publikacji: 2020-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety kochają złoto, zwłaszcza w promocji. Złota motorola razr 1300 zł taniej!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPamiętasz czasy, gdy producenci telefonów byli odwa�
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kazar w finale World Retail AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Kazar została nominowana do prestiżowego finału World Retail Awards w kategorii Growth Market Re
Data publikacji: 2014-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – butik pełen świątecznych inspiracjiKategoria: Moda, LIFESTYLERuszył Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – świąteczny butik
Data publikacji: 2018-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkie serce SPARK SILVER JEWELRYKategoria: Moda, LIFESTYLEStyczeń w Polsce od lat oznacza nie tylko Nowy Rok, ale i gorączkowe oczekiwanie na kolejny finał Wiel
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa oblicza koszuliKategoria: Moda, LIFESTYLEKoszula to jeden z najbardziej klasycznych, a przy tym uniwersalnych elementów garderoby. Kojarzymy ją głównie ze sz
Data publikacji: 2018-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda festiwalowaKategoria: Moda, LIFESTYLESezon festiwalowy w pełni. Jak komponować stylizacje jeśli jedziesz na Kraków Live Festival albo Tauron Nowa Muzyka? Iz
Warszawa, 27.06.2014Informacja prasowa Wyrafinowana moda męska w Galerii MokotówSektor ekskluzywnej mody w warszawskiej Galerii Mokotów znów się powiększa. Już 27 czerwca do butików z męską odzieżą dołączy marka Celio
Data publikacji: 2015-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znajdź swój styl w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEKubenz z klasycznymi kolekcjami mody męskiej, Ochnik czyli odzież i akcesoria ze skóry oraz Cropp, kt�
Vippi Design ? Postaw na kolor i oryginalnośćJak czerpać radość z mody i bawić się nią z dziecięcą fantazją? O tym, że w lecie wszystko służy do zabawy najlepiej wiedzą mamy i córki. Ucząc się od siebie nawzajem, te
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że