Ahoj, przygodo! Kolekcja OCHNIK wiosna-lato 2020

Materiały prasowe, luty 2020 r.

Ahoj, przygodo!
Kolekcja OCHNIK wiosna-lato 2020

Nie możecie doczekać się wiosny? Z nieskrywaną przyjemnością zapraszamy w podróż po wiosennych trendach, których odzwierciedlenie znajdziecie w najnowszej kolekcji OCHNIK!

Na żeglarską nutę
Wiodącym motywem wiosennej kolekcji OCHNIK jest klimat żeglarskiej przygody: pasy, liny i kotwice oraz wyraziste kolory dominujące w świecie żeglarskiej mody – granat, czerwień i biel. Pomimo sportowych odniesień całość zachowuje bardzo elegancki charakter, właściwy dla ekskluzywnych żeglarskich marin. Pasiaste koszule oraz koszulki polo ozdobione minikotwicami świetnie łączą się z krótkimi spodenkami w odcieniach błękitu i granatu. Żeglarski look dopełniają sportowe buty i eleganckie torby.
Warto zwrócić uwagę m.in. na męskie skórzane kurtki z marynistycznymi nadrukami, haftami i emblematami (KURMS-0177, KURMS-0172). Narzucone na sportowy T-shirt i połączone z jeansami stworzą idealny zestaw na wczesne lato. Elegancka miłośniczka żeglowania pięknie zaprezentuje się w długiej, białej sukience w formie przypominającej klasyczny trencz (SUKDT-0062). Lekkie adidasy, torba z elementami lin i kolorowa apaszka w kotwice będą idealnym dopełnieniem letniej stylizacji.
W linii tej pojawiło się wiele modeli skórzanych kurtek w zdecydowanych kolorach, takich jak czerwień, granat, błękit, biel, a nawet żółty (KURDS-0237). Prążkowane bluzki, delikatne sweterki, zwiewne spodnie i krótkie spódniczki ładnie urozmaicą wiosenno-letnią szafę. Na chłodniejsze dni proponujemy również lekkie płaszcze o trenczowym kroju – w elektryzującej czerwieni (PLADT-0039) i klasycznym granacie (PLADT-0043) lub oryginalną, obszerną parkę w granacie z metalicznym połyskiem (KURDT-0193).

Naturalnie i romantycznie
Druga z linii letniej kolekcji OCHNIK to połączenie miejskiego szyku i lekkiej, romantycznej nuty. Linia ta przesycona jest kolorami słonecznego beżu, bieli, złota, camelu, delikatnych, koralowych róży oraz jeansowych błękitów. Efektownie prezentują się tu skórzane kurtki damskie w naturalnych kolorach – tabakowym brązie (KURDS-0173), ciepłym camelu (KURDS-0220) czy kakaowym beżu (KURDS-0230). Warto zwrócić uwagę na ołówkową spódnicę (SPCDS-0040) w jasnym odcieniach beżu i koralu, którą zdobią wdzięczne, skórzane falbanki. Na szczególną uwagę zasługuje również sukienka z camelowej skóry o luźniejszej formie (SUKDS-0029) – wiązana w pasie, z lekko opuszczoną linią ramion świetnie prezentuje się z welurowymi adidasami i skórzaną nerką w podobnym kolorze.

W chłodniejsze wiosenne dni proponujemy paniom elegancki płaszcz z wełny w pięknym beżowym kolorze (PLADT-0038) lub lekkie kurtki puchowe – idealne na chłodne poranki. Damską kolekcję tekstylną uzupełniają zwiewne sukienki z wiskozy, koszulowe bluzki oraz spodnie typu 5-pockets.
Panowie odnajdą w tej linii sportową elegancję: oliwkowe kurtki tekstylne z kontrastowymi detalami (KURMT-0180, KURMT-0183, KURMT-0182), jasne chinosy i lniane koszule w odcieniach błękitu i różu. Letni look świetnie uzupełnią skórzane kurtki w brązowych, pranych skórach, które śmiało można zestawić z niezobowiązującymi jeansami.

High speed – linia specjalna
Fanów sportów motocyklowych z pewnością ucieszą kurtki skórzane opatrzone specjalnie zaprojektowanymi naszywkami – dla niej (KURDS-0239) i dla niego (KURMS-0181). Kontrastowe zestawienie kolorów (czerń, czerwień i biel) oraz dynamiczna linia cięć to propozycja dla miłośników high speed, obok której nie da się przejść obojętnie.

Zwiastun wiosennej kolekcji OCHNIK trafił już do salonów i na ochnik.com. Pełna oferta na nowy sezon dostępna będzie na początku marca.

**
OCHNIK to polska firma z 30-letnią tradycją posiadająca sieć 101 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.

0 0 vote
Article Rating
Authors
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Top
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x