Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2019-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Doutzen Kroes, Sophie Turner, Ewa Balcerowicz – nowy numer Vogue PolskaKategoria: Moda, LIFESTYLEHolenderka Doutzen Kroes, piąta na liście najlepiej zarabiający
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowy bukiet ślubny? Chryzantemy są trendy!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć większość uroczystości ślubnych odbywa się wiosną i latem, część par decyduje
Data publikacji: 2014-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wnętrze w stylu retro – Forbis Group dla InfigoKategoria: Moda, LIFESTYLEAranżacje butików z bielizną wymagają specjalnego podejścia – powinno być int
Data publikacji: 2014-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Flower power! Czyli wiosenne stylizacje z kwiatami w tle..Kategoria: Moda, LIFESTYLENie musisz śledzić wybiegów modowych ani fanpage’y największych marek, żeb
Data publikacji: 2019-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cieplej nie będzie! Propozycja na zimowe wieczory.Kategoria: Moda, LIFESTYLECrocs w kolekcji jesień zima 2019 zadbał o ciepłe stopy nie tylko na dworze. Poznajci
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon odzieżowy w Blue CityKategoria: Moda, LIFESTYLENajmłodsza należąca do firmy LPP marka odzieżowa Sinsay otworzyła swój najnowszy salon sprzedaży w
Data publikacji: 2015-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Robisz zakupy na allegro? Zapłać podatkiKategoria: Moda, LIFESTYLEKto i kiedy musi zapłacić podatki za zakupy na Allegro?Handel w Internecie jest prężnie roz
Never Ever– modny powiew świeżości„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te słowa Yves Saint Laurent zdają się przyświecać założycielkom Never Ever. Zamiast ślepo podążać za zmiennymi trendami,