Informacja prasowa Warszawa, 08.04.2021r.GIRLS ARE MAGIC, czyli premiera pierwszej dziecięcej kolekcji marki NAOKOKtóra mała dziewczynka nie marzy o tym, żeby włożyć sukienkę mamy? Dzięki marce NAOKO marzenia mały
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak konsumpcjonizm odzieżowy niszczy planetę?Kategoria: Moda, LIFESTYLENieokiełznany konsumpcjonizm odzieżowy niszczy naszą planetę. Wiele firm odzieżowych, w
Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Less is more, czyli biżuteria w wersji minimalistycznejKategoria: Moda, LIFESTYLECharakteryzuje się prostotą, oszczędną linią i formą. Najtrafniejszym kryteri
Data publikacji: 2019-06-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na klapki i sandały!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWiosna to dory moment na odświeżenie garderoby i przygotowanie nowego looku na nadchodzący sezon. Na wybiegach
Data publikacji: 2020-07-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niezbędne akcesorium czy stylowa ozdoba – jak Polacy patrzą na okulary?Kategoria: Moda, LIFESTYLEIle kosztują okulary korekcyjne? Czym kierujemy się podczas wy
Data publikacji: 2020-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ślub w czasach pandemii koronawirusa. Jak będzie wyglądał?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPierwsza maseczka ślubna w Polsce zaprojektowana przez Karolinę Seeger R
Data publikacji: 2020-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 wygodnych looków do pracy w domu na każdy dzień tygodniaKategoria: Moda, LIFESTYLE5 wygodnych looków do pracy w domu na każdy dzień tygodniaEleganckie szpi
Data publikacji: 2018-02-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera kolekcji „Little Champion” Ewa Klucze by OtyliaKategoria: Moda, LIFESTYLEOtylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu, a prywatnie mama 10 –
Data publikacji: 2018-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IDEALNE BUTY DO ŚLUBU – JAKIE WYBRAĆ, BY NIE ŻAŁOWAĆ?Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak nie popełnić błędu oraz co panny młode w 2018 roku włożą na ślub,
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że