Data publikacji: 2018-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystartował Fashion Film FetishKategoria: Moda, LIFESTYLE17 lipca br. odbyła się inauguracja Fashion Film Fetish – jedynego w Polsce cyklu filmów poświęconyc
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygodne buty na lato dla wrażliwych stópKategoria: Moda, LIFESTYLELato w Polsce coraz bardziej przypomina tropiki. Kiedy temperatura sięga ponad 30 stopni, marzym
Trend Metalic– River Island SS14Fuzja wieczorowego blasku i fizycznych ubrań przełamanych szczyptą luksusu dała olśniewający efekt w istoty szykownej, metalicznej linii dla osób. Trend Metalicw River Island to cekiny i
Data publikacji: 2014-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIMITOWANA KOLEKCJA KLU. BY EDYTA JERMACZ DLA BOUTIQUELAMODE.COMKategoria: Moda, LIFESTYLELimitowana kolekcja klu. by Edyta Jermacz, to efekt kolaboracji z BoutiqueL
Warszawa, 13.11.2014Informacja prasowa Ponadczasowa Luisa Spagnoli w Galerii Mokotów Kolejna topowa włoska marka otworzyła swój butik w Galerii Mokotów. Nic w tym dziwnego, że trendy w mediolańskich wybiegów wychodzą naprze
Data publikacji: 2016-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”Kategoria: Moda, LIFESTYLENa rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Cu
UDERZENIE KOLORU W KOLEKCJI SOLARWiosna z impetem wkracza do naszych szaf! Marka Solar, wsłuchując się w tegoroczne trendy, przygotowała elegancką linię ubrań, w której kontrastowe, geometryczne kształty, zestawione są w nie
Data publikacji: 2016-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Papaya promuje…ananasy!Kategoria: Moda, LIFESTYLEFilm Julii Rogowskiej „COW & PINEAPPLE”, który stworzyła dzięki projektowi Papaya Films Original Serie
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UPKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogaca
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem