Data publikacji: 2014-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HTC na gali Flesz Fashion NightKategoria: Moda, LIFESTYLE6 listopada 2014 roku, już po raz kolejny odbyła się wielka Gala modowa „Flesz Fashion Night".
Materiały prasowe, 01.04.2015 r.Skóra niejedno ma imię!Eleganckie i efektowne ? skórzane nowości marki OCHNIKW najnowszej kolekcji OCHNIK ponadczasowa, niezmiennie modna i nieustannie inspirująca skóra pokazuje swoje pięknie
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Data publikacji: 2019-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje Black Week w Galerii Grafitt – poznaj listę rabatówKategoria: Moda, LIFESTYLENa ten okres czekają wszyscy łowcy okazji. Black Friday, a w przypadku ni
Moda na maxa!Sukienki maxi od sugarfreeSukienka maxi powinna znaleźć się w wakacyjnej walizce każdej z nas. W ostatnim momencie to najbardziej dokładny i najmodniejszy element garderoby. Nie ma dużo miejsca, a pozwala na tworze
Data publikacji: 2017-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katowice Fashion Week – święto mody w Galerii KatowickiejKategoria: Moda, LIFESTYLEProjektanci Maciej Zień, Kamil Sobczyk, duet Paprocki & Brzozowski, Miss
Data publikacji: 2015-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twój własny styl w biznesieKategoria: Moda, LIFESTYLEStyl ubioru podlega ocenom, zwłaszcza w wymagającym środowisku biznesowym.Dróg prowadzących do sukcesu
Data publikacji: 2016-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzedaż hurtowa odzieży damskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW dzisiejszych czasach, w których większość ubrań dostępnych w sklepach pochodzi z Chin, wiele kob
Data publikacji: 2020-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GYM POWER odsłona druga – nowości już w sprzedaży!Kategoria: Moda, LIFESTYLEW najnowszej kolekcji marki Cardio Bunny zdecydowanie czuć powiew świeżości i p
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury