Warszawa, 15.10.2014Zabłyśnij na jesień!Cyrkonie, cekiny, srebro i złoto ? metaliczny połysk jest modny tej jesieni! Zamiast grubych wełnianych swetrów i ciemnych spodni, postaw na spódnice z połyskującej skóry igóryz bł
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA EVVIVA L’ARTE W NOWYCH JESIENNYCH KOLORACHKategoria: Moda, LIFESTYLESabrina Pilewicz cały czas rozszerza swoją ostatnią kolekcję. Niedawno uzupełnił
Go GREEN!Oszczędzasz wodę, segregujesz odpadki, a miasto przemierzasz na rowerze? Brawo! Tej wiosny swoje proekologiczne podejście do życia wyraź również w modzie. Oprócz eko-warsztatów i angażowania się w ochronę środowi
Data publikacji: 2016-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zainspiruj się modą ze stylistą Portu ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEMarcin Marciniak, stylista łódzkiego centrum, zaprasza na wspólne zakupy. Ekspert doradz
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna moda biurowa – jak ubrać się modnie i nie przepłacić?Kategoria: Moda, LIFESTYLETegoroczna jesień nadeszła zdecydowanie wcześniej niż się spodziew
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miasto mówi stylKategoria: Moda, LIFESTYLESport wyzwala różne emocje – z jednej strony rywalizacja drużyny na miejskim boisku, z drugiej pokonywanie własnych
Data publikacji: 2018-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Owocowo, wygodnie i… odważnie – modowe trendy na wiosnęKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy lansowane przez wielkie domy mody i topowych projektantów nie każdemu
Data publikacji: 2014-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WEEKEND DŻENTELMENAKategoria: Moda, LIFESTYLEPropozycje od marki Jan VanderstormPropozycje od marki Jan VanderstormProwadzisz aktywny tryb życia? Chcesz wygląd
Data publikacji: 2015-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twój własny styl w biznesieKategoria: Moda, LIFESTYLEStyl ubioru podlega ocenom, zwłaszcza w wymagającym środowisku biznesowym.Dróg prowadzących do sukcesu
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust