Moda do kwadratuMimo wakacyjnej przerwy, nie zapominamy o podstawowych regułach geometrii! Najmodniejsze zestawienia wyrazistych printów wymagają kreatywnego podejścia do matematycznych zasad.Z powodzeniem łączymy kwadraty i tr�
Data publikacji: 2020-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIVO! Krosno szuka stylowych ambasadorów oraz nagradza za zakupy!Kategoria: Moda, LIFESTYLENa drugą połowę września VIVO! Krosno przygotowało szereg niespodzia
Data publikacji: 2020-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wiosenne Arkady Stylu” – modowe inspiracje w Zielonych ArkadachKategoria: Moda, LIFESTYLEW Zielonych Arkadach na odwiedzających czekają nie tylko najnowsze
Informacja prasowa Warszawa, 29.06.2018 r.5 niezawodnych sposobów na komfortowy sen w upalne noceMimo, że astrologiczne lato dopiero
Warszawa, 7 października 2015Jedwabne koszulki w kolekcji EtamJedwab, najszlachetniejsza naturalna tkanina, od setek lat jest obiektem pożądania stylowych kobiet. Nie masz w swojej szafie nic jedwabnego? To dobry moment. Francuska
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kazar w finale World Retail AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Kazar została nominowana do prestiżowego finału World Retail Awards w kategorii Growth Market Re
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów
Slow Fashion, czyli stylowo i rozsądniePodczas gdy trendy zmieniają się wraz z każdym sezonem, slow fashion staje się tendencją, która rozwija się już od dwóch lat. Łączy ona stylowy, a jednocześnie praktyczny look. Stawi
Informacja prasowa, 10.02.2014KOLOR I GEOMETRIATe słowa dominują w opisie najnowszej kolekcji Solar. W sezonie S/S 2015 marka podkreśla moc intensywnych barw i stawia na interesujące fasony.Mocne cięcia i minimalistyczny krój
Data publikacji: 2015-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona Identity PassionKategoria: Moda, LIFESTYLESą marki, dla których polski rynek jest niewystarczający, i które decydują się na rozpoczęcie działal