Kraków1 marca 2017 r.Informacja prasowa Damska kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2017Na pierwszym planie kwiaty w każdej możliwej postaci, do tego szczypta rajskiej egzotyki i „nowego retro”, a wszystko doprawione przewro
Data publikacji: 2020-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online – kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w GdyniKategoria: Moda, LIFESTYLEModa Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifi
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA EVVIVA L’ARTE W NOWYCH JESIENNYCH KOLORACHKategoria: Moda, LIFESTYLESabrina Pilewicz cały czas rozszerza swoją ostatnią kolekcję. Niedawno uzupełnił
Data publikacji: 2018-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eobuwie.pl w Zielonych Arkadach – pierwszy salon stacjonarny w regionieKategoria: Moda, LIFESTYLEeobuwie.pl robi krok w stronę Bydgoszczyeobuwie.pl robi krok w
Stylizacja października– metaliczna kurtka typu biker od marki ANDRZEJ JEDYNAKMetaliczny odcień króluje w sezonie AW14/15. Barwy złota, srebra czy miedzi to obowiązkowa kolorystyka tej jesieni. Na topie wciąż pozostają
Data publikacji: 2015-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona Identity PassionKategoria: Moda, LIFESTYLESą marki, dla których polski rynek jest niewystarczający, i które decydują się na rozpoczęcie działal
Data publikacji: 2016-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pobudź zmysły… Sposoby na romantyczne i zmysłowe wieczory we dwojeKategoria: Moda, LIFESTYLEPobudź zmysły… Sposoby na romantyczne i zmysłowe wieczory we dw
INFORMACJA PRASOWAPIERWSI FINALIŚCI KONKURSU NEW LOOK DESIGN REFRESHWybrano finalistów konkursu NEW LOOK DESIGN REFRESH w kategorii FASHION. Artyścii projektanci wciąż mogą nadsyłać swoje zgłoszenia w dwóch kategoriach: ART
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Steve Madden już tej wiosny w Polsce!Kategoria: Moda, LIFESTYLESteve Madden w PolsceMężczyzna, który nosi wiele czapek i butów! Trudno go opisać jednym s�
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że