Data publikacji: 2016-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JEANS OD STÓP DO GŁÓW – NOWA KOLEKCJA WE LOVE DENIM W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEW dzisiejszych czasach trudno znaleźć osobę, która nie ma choćby jedne
Data publikacji: 2014-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety na internetowych zakupachKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety
Warszawa, 17 stycznia 2017Zostań super bohaterkąNowa kolekcja Etam to hołd kultowej Wonder WomanMiała być kobiecym odpowiednikiem Supermana. Stworzona w latach 40. Wonder Woman to symbol silnej, zdecydowanej, walczącej ze złe
Informacja prasowaWarszawa, 20 marca 2017Podpatrzone u gwiazdy –stylizacje zjawiskowej Justyny SteczkowskiejWszyscy podziwiają piękne i dopracowane w najmniejszym szczególe stylizacje Justyny Steczkowskiej. Za wieloma z nich
Bądź kolorowa, wyraź siebieWiosenna moda damska w LidluWiosenne zakupy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne, niedrogie i kolorowe!Długo wyczekiwana wiosna nareszcie nadeszła, a wraz z nią czas na zmianę garderoby.Od poniedz
Pudełkowe fasony? każdy może je nosić!Szał na styl retro i modę z lat 60. sprawił, że w sklepach licznie pojawiły się wszelkie okrycia wierzchnie o pudełkowych fasonach. To miła odmiana po wielu sezonach modnego oversize&
14.01.2014, Informacja prasowaSylwetka marki:NAVADANavada to polsko-brytyjska marka pret-a-porter, która łączy zdecydowane kolory z unikatowymi printami i nowoczesną formą. Zespół dba o każdy szczegół. Od projektu i konstr
Nowe spojrzenie na polską modę — kolekcja marki ZAQUAD na wiosnę/lato 2014Polska moda wciąż w natarciu! Do grona marek o dużym potencjale dołączył ZAQUAD ? marka nawiązująca do bogatej tradycji polskich pracowni krawi
Bananowy, miętowy, jagodowy… wiosną zasmakuj w pastelach! Są urocze. Kojarzą się ze słodkościami – z owocowymi lodami albo watą cukrową. Pomagają zapomnieć o szaroburej zimie, a jednocześnie jak nic innego świetnie si
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we