Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt stawia na jakośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ roku na rok rośnie świadomość konsumentów odnośnie praktyk stosowanych w branży odzieżowej. Cor
Data publikacji: 2016-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kwiatowa rewolucja! – backstage sesji Nessi „Flowers power”Kategoria: Moda, LIFESTYLEButy z kolekcji Nessi „Flowers power” na sezon wiosna/lato 2016 w
Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria z historią miłosną w tleKategoria: Moda, LIFESTYLEBiżuteria z historią miłosną w tleWart ponad pół miliona złotych diamentowy pierścionek cz
Data publikacji: 2019-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NATTY LOOKER –z myślą o biustach.Kolekcja wiosna-lato 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Natty Looker wiosna-lato 2019 zaskakuje nowościami. Delikatne motyw
Data publikacji: 2017-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MILEY CYRUS MÓWI "YES TO ALL" RAZEM Z CONVERSEKategoria: Moda, LIFESTYLEConverse i Miley Cyrus celebrują różnorodność, równość i brak wykluczenia.
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera kolekcji ślubnej 2015 podczas targów w AstoriiKategoria: Moda, LIFESTYLEKoronki i motywy kwiatowe – te dwa elementy będą szczególnie dominowały w mo
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kraków modą stoi. Finałowa gala akcji „Przyłapani na modzie”Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 2 lutego o godz. 18:00 w Galerii Krakowskiej odbędzie się podsum
Data publikacji: 2019-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Way To Beauty w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEDo grona najemców Avenidy dołączyła marka Way To Beauty. W pierwszym salonie tej marki w Poznaniu klie
Data publikacji: 2016-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja ROY jesień-zima 2016/2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEOdcienie granatu, czerwonego wina i melanżowe szarości – to kolorystyczne propozycje marki ROY dla n
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we