Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kazar w finale World Retail AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Kazar została nominowana do prestiżowego finału World Retail Awards w kategorii Growth Market Re
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowa radość w kolekcji SS18Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja wiosna/lato marki 4F Junior nawiązuje do stylu lat 90., retro sportów i szkolnych gier drużyno
Data publikacji: 2018-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Force is Female – Siła to kobietaKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje nowe damskie modele Air Force 1.Marka Nike prezentuje nowe kobiece modele Air For
Data publikacji: 2017-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goście premiery SPARKKategoria: Moda, LIFESTYLEGoście premiery SPARKGoście premiery SPARKWczoraj odbyła się oficjalna premiera najnowszej kolekcji SENSATION
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA NIKE RUNNING JUNGLE PACKKategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Nike Running Jungle Pack z serca dżungli.W sercu dżungli, tętniącej życiem, iskrzącej si�
Data publikacji: 2018-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia prawdziwej wełny – WE ARE KNITTERSKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy na dworze temperatura spada poniżej zera zaczynamy poszukiwać odzieży, która nas ogr
POCZUJ DUCHA BRATERSTWA Z ZIMOWĄ KOLEKCJĄ ODZIEŻY MOTORCLOTHES? 2014 OD HARLEY-DAVIDSON?– Połączenie kultowego wzornictwa i ciepłych tkanin – Wyprzedzając o krok nadejście zimy, firma Harley-Davidson zaprezentowa�
Data publikacji: 2016-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEP GUARDIOLA ZAKLINA DESZCZ TECHNOLOGIĄ GORE-TEX® SURROUND™ W BUTACH ECCO COOLKategoria: Moda, LIFESTYLEKoncern W. L. Gore & Associates (Gore) i Pep Guardi
Data publikacji: 2019-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIRTUALNA PRZYMIERZALNIA UŁATWIA ZAKUPYKategoria: Moda, LIFESTYLESzybko, łatwo i wygodnie – wirtualne zakupy zyskują coraz większą popularność zastępując
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że