Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs dla stylistów w salonie Woolrich w Galerii MokotówKategoria: Moda, LIFESTYLEWoolrich Warszawa organizuje w jedynym w Polsce monobrandowym salonie marki, pr
Trendowa rozgrzewkaStilago.pl przedstawia propozycje sportowych ubrań i akcesoriów Podczas pierwszych wiosennych treningów zacznij ćwiczyć również dobrą formęw modzie. Sportowe trendy w tym sezonie są pełne wyrazistych wz
Informacja prasowaWarszawa, 24 maja 2017 r.Kabaretki na cenzurowanym czyli Gatta na pokazie CENSORED duetu MMC23 maja 2017 r. na terenie warszawskiego Nocnego Marketu, jeden z najbardziej zaskakujących duetów polskich projektant�
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA ? nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: ?jedwab?; unikatowy m
VISSAVI ? praktyczne zestawy na wiele okazjiCiepło, czy elegancko? Na jesieni to pytanie stawiamy sobie bardzo często. Szykuje się wiele okazji, jakie będą wymagały z nas dostosowania ubioru ? od podniosłego dnia zmarłych, kie
Ahoj lato!– ustaw kurs na marynarski stylLato zbliża się wielkimi krokami. Myślami już przenosimy się nad błękitne morzei piaszczyste plaże. W miarę jak dni robią się coraz cieplejsze, triumfy święci marynarski st
Informacja prasowa: 05/02/2015Premiera kolekcji wiosna/lato 2015Najnowsza kolekcja marki Caterina to owoc mieszanki idei zaczerpniętych z przeszłości z najnowszymi, wynikającymi z możliwości technologicznych oraz potrzeb wsp�
Data publikacji: 2016-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W stylu dandysaKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancja z nutką nonszalancji to wyróżnik stylu dandysa. Trend został okrzyknięty jednym z hitów sezonu wiosna/lato 2
Materiały prasowe, 13.08.2015 r.Lekkość, nonszalancja i oryginalny stylOto kolekcja Claudii Adaszewskiej!Eleganckie futro, wełniana kamizelka w stylu retro, wdzięczna ramoneska z futrzanym kołnierzem, a także modne pikowane t
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów