Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów
Informacja prasowaWarszawa, 26 lutego 2015 Wiosenne płaszcze od marki SOLD Wiosna to świetny czas na uzupełnienie swojej garderoby o najnowsze, modowe propozycje. Jeśli cenisz sobie niezobowiązujący, streetwearowy styl ? marka
Trend Plemienny Grunge– River Island SS14Plemienny grunge jest połączeniem rocka i świeżego, naturalnego looku, idealnym na letnie festiwale. Mocny, zadziorny styl, oparty na wyrazistych printach, kontrastowych połączenia
Stylowa, z pazurem, uniwersalna: bez ramoneski ani rusz!Kiedyś noszona wyłącznie przez motocyklistów, później Marlona Brando i fanów ciężkiej muzyki. Teraz ma ją w szafie każda fashionistka i wiele kobiet, które po prostu
Data publikacji: 2014-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIĄTECZNA KOLEKCJA LEVI’S®Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia – czas kiedy obdarowujemy bliskich preze
Data publikacji: 2019-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Versace zainspirowany budynkiem Prudential tworzy kolekcję dla VitkacaKategoria: Moda, LIFESTYLEJeden z najważniejszych przedstawicieli polskiej architektury międ
Pierwszy i najszybszy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci już wkrótce w Starym Browarze.Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i jestem pojawi się już 17 i 18 maja w Starym Browarze podczas Showroom
Data publikacji: 2016-04-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WPROWADŹ DO SWOJEJ SZAFY TROCHĘ SŁOŃCA – NOWA KOLEKCJA W MARYNARSKIM STYLU W LIDKategoria: Moda, LIFESTYLEModa marynarska kojarzona jest z wakacyjną, luźną
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marta Banaszek – banalna czy niebanalna?Kategoria: Moda, LIFESTYLENonkonformistka, która lubi bawić się modą. Szuka nowości w odniesieniu do przeszłości
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �