Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku
Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najwolniejsze targi polskich projektantów w wersji plenerowej!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami nadchodzi kolejna edycja targów Jestem Slow, która zwiast
Data publikacji: 2019-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Columbia Sportswear prezentuje kolekcję SH/FTKategoria: Moda, LIFESTYLEColumbia Sportswear prezentuje kolekcję obuwia miejskiego SH/FT zaprojektowanego z myślą o
Data publikacji: 2020-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenne odświeżenie szafy z Galerią GrafittKategoria: Moda, LIFESTYLEChoć tegoroczna zima jest wyjątkowo łaskawa i nie wymaga noszenia ciężkich, puchowych k
Data publikacji: 2017-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już teraz skompletuj garderobę na cały rokKategoria: Moda, LIFESTYLEPo rozpoczęciu letnich wyprzedaży zawartość twojej szafy powiększa się o zwiewne sukienk
Bądź slip on tej wiosny! Trampki znają wszyscy. Towarzyszą nam od najmłodszych lat, a w dorosłym życiu przynajmniej jedna para zasila naszą kolekcję butów, zwłaszcza w sezonie wiosenno/letnim. Historia butów na gumowej
Data publikacji: 2016-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaKategoria: Moda, LIFESTYLEGwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaNajwięks
Materiały prasowe, 19.05.2017 r.Pastelowy zawrót głowyNajnowsza kolekcja marki OCHNIK to stylowe połączenie klasy, wygody i elegancji. W tym sezonie projektantów zainspirowały m.in. subtelne i pełne wdzięku pastele!Efektown
Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Susan Swimwear w butiku Visha Moda i V Showroom!Kategoria: Moda, LIFESTYLESusan Swimwear i Visha Moda łączą siły! Od 6 grudnia br. w butiku przy ul. Kos
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że