MUST- HAVE NA JESIEŃ-ZIMĘ 2014 OD Marka Esprit przedstawia niezbędnik każdej fashionistki na nadchodzący sezon. Zainspiruj się trendami prosto ze światowych wybiegów i już teraz skompletuj garderobę na zimowe miesiące. Cze
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak konsumpcjonizm odzieżowy niszczy planetę?Kategoria: Moda, LIFESTYLENieokiełznany konsumpcjonizm odzieżowy niszczy naszą planetę. Wiele firm odzieżowych, w
Data publikacji: 2016-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaż mi swój zegarek, a powiem Ci kim jesteś…Kategoria: Moda, LIFESTYLEParafrazując znane powiedzenie, postanowiliśmy przyjrzeć się roli zegarka we współ
Warszawa, 24 maja 2017Królowa czerni? Królowa plaży!Czerń to mocny trend Etam. Również w trakcie upalnego lataRaz na zawsze zapomnij o tym, że czerń to kolor królujący jesienią i zimą. Kolekcja strojów kąpielowych mark
Data publikacji: 2014-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – butik pełen świątecznych inspiracjiKategoria: Moda, LIFESTYLERuszył Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – świąteczny butik
Data publikacji: 2019-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Doutzen Kroes, Sophie Turner, Ewa Balcerowicz – nowy numer Vogue PolskaKategoria: Moda, LIFESTYLEHolenderka Doutzen Kroes, piąta na liście najlepiej zarabiający
Data publikacji: 2014-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stypendium dla uczniów białostockiej „odzieżówki”Kategoria: Moda, LIFESTYLEJednym ze skutecznych sposobów na zmniejszanie bezrobocia jest ścisła współpr
Fokus na kolor: żółto–szare stylizacje Ciepłe miesiące to doskonały moment, aby wpuścić trochę świeżości i słońca do naszej szafy. Chętnie korzystamy z tego przywileju, a na ulicach pojawia się coraz więcej barwnych
Data publikacji: 2016-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sześć wyprzedażowych tricków, które warto znaćKategoria: Moda, LIFESTYLEPraktycznie we wszystkich sklepach trwają już sezonowe wyprzedaże, a u wielu z nas u
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc