Trend Metalic– River Island SS14Fuzja wieczorowego blasku i fizycznych ubrań przełamanych szczyptą luksusu dała olśniewający efekt w istoty szykownej, metalicznej linii dla osób. Trend Metalicw River Island to cekiny i
Data publikacji: 2018-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia prawdziwej wełny – WE ARE KNITTERSKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy na dworze temperatura spada poniżej zera zaczynamy poszukiwać odzieży, która nas ogr
Informacja prasowaSzczecin, 10 lutego 2015Walentynki według Sylwii MajdanWalentynki tuż-tuż, a nie masz jeszcze doskonałego prezentu? Twoja ukochana śledzi najnowsze trendy i interesuje się modą? Koszulki zaprojektowane przez
Data publikacji: 2018-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowe inspiracje od SPARK SILVER JEWELRYKategoria: Moda, LIFESTYLEWalentynkowe inspiracje od SPARK SILVER JEWELRYWprawdzie zakochani swoje święto obchodz�
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUKIENKA CZY KOMBINEZON – CO ZAŁOŻYĆ NA DOMOWEGO SYLWESTRA?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWiększość osób tegorocznego Sylwestra spędzi w domowym zaciszu z rodzi
Data publikacji: 2019-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAK Z WDZIĘKIEM WKROCZYĆ NA NOWĄ DROGĘ ŻYCIA?Kategoria: Moda, LIFESTYLEJAK Z WDZIĘKIEM WKROCZYĆ NA NOWĄ DROGĘ ŻYCIA? W ORYGINALNYCH, WYGODNYCH, A NAWET WEG
Data publikacji: 2016-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żorżeta – dama pośród tkaninKategoria: Moda, LIFESTYLEMateriał i wskazówki pielęgnacjiJest niezwykle zwiewna i delikatna, dlatego chętnie wykorzystuj
Data publikacji: 2020-12-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MISBHV nowym „Przyjacielem UNICEF”Kategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka streetwearowa MISBHV została nowym „Przyjacielem UNICEF”. Łącząc siły z najwię
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we