Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami na targach mody w Paryżu. Kolejny rok z rzęduKategoria: Moda, LIFESTYLEAxami – polska marka tworząca wyrafinowaną i ekskluzywną bieliznę zagośc
Data publikacji: 2019-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w modzie by OTAKA jesień 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLEBurżuazja, nonfashion, romantyzm i lata 80. – tak prezentuje się jesień na światowych wybieg
Data publikacji: 2018-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary na Dzień Kobiet. Jakie kolory i kształty najchętniej wybierają Polki?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOprawki okularów są dodatkiem tak samo ważnym, jak zega
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cartoon Network Enterprises zdradza szczegóły programu licencyjnego serialu „RicKategoria: Moda, LIFESTYLECartoon Network Enterprises zapowiada wprowadzenie do s
PRIMAMODA podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland!PRIMAMODA została partnerem pokazów podczas wiosennej edycji Polskiego Tygodnia Mody w Łodzi! Z produktów najnowszej kolekcji marki skorzystała Eva Minge, która zaprezentow
Data publikacji: 2015-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponadczasowa męska elegancja na Warsaw Fashion StreetKategoria: Moda, LIFESTYLEPodczas tegorocznego Warsaw Fashion Street, który odbędzie się 28 czerwca na warsz
Feel The Colour– prezentacja kolekcji Andrzej Jedynak na sezon AW 2014/1526 czerwca odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji marki Andrzej Jedynak Feel The Colour, podczas której przedstawione zostały wyjątkowe modele n
Data publikacji: 2020-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modna Polska w… Internecie. Nowy raport o polskich influencerach modowychKategoria: Moda, LIFESTYLEKariery influencerów modowych z roku na rok nabierają rozpędu
Szczecin, 30 października 2015„Trick or treat…or t-shirt” – czyli moda na HalloweenDla osób, które nie są zwolennikami dosłownych stylizacji, projektantka Sylwia Majdan oraz „Hand Painted Club” stworzyli minimalistyc
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem