Data publikacji: 2020-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Włóż i rusz, czyli shopper bags, które pokocha każda trendsetterkaKategoria: Moda, LIFESTYLEWłóż i rusz, czyli shopper bags, które pokocha każda trendsette
Data publikacji: 2017-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny dress code – męskie kurtki na każdą okazjęKategoria: Moda, LIFESTYLEMęskie ubrania powinny być wygodne, wielofunkcyjne, ale też stylowe. Szukacie w
Data publikacji: 2020-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sugarfree x Sandra Kubicka przedstawia kolekcję MIAMI!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolejna odsłona kolekcji Sugarfree x Sandra Kubicka! Tym razem przenosimy się do s
Materiały prasowe, 19.05.2017 r.Pastelowy zawrót głowyNajnowsza kolekcja marki OCHNIK to stylowe połączenie klasy, wygody i elegancji. W tym sezonie projektantów zainspirowały m.in. subtelne i pełne wdzięku pastele!Efektown
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2017Podkreśl szyję i nogi z GattąW tym sezonie kładziemy nacisk na wyeksponowanie szyi i nóg. Są to jedne z najbardziej kobiecych elementów ciała, które działają na wyobraźnię. Dob
Data publikacji: 2020-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz mody w salonie Max Mara w Galerii Klif w GdyniKategoria: Moda, LIFESTYLEModa Live Online, popularny cykl spotkań z modą Galerii Klif w Gdyni, tym razem zago�
Data publikacji: 2018-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silesia City Center pokazuje modęKategoria: Moda, LIFESTYLEW najbliższą sobotę i niedzielę (24-25 marca) Silesia City Center zamieni się w wielki catwalk.W n
Materiały prasowe, 01.02.2019 r.Kolekcja inspirowana kolorem!OCHNIK wiosna-lato 2019Najnowsza kolekcja OCHNIK to dwie niezwykle barwne, klimatycznie skontrastowane linie, obejmujące nie tylko modną odzież i okrycia wierzchnie, a
Data publikacji: 2019-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sugarfree x Wiktoria Gąsiewska – idealne stylizacje na Boże Narodzenie i SylwesKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiat Sugarfree x Wiktoria Gąsiewska jest pełen pięk
Data publikacji: 2018-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary wpływają na to, jak widzą nas w pracy! To badania, nie stereotypyKategoria: Moda, LIFESTYLENasze oprawki mówią pracodawcy i współpracownikom więcej n