PRIMAMODA podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland!PRIMAMODA została partnerem pokazów podczas wiosennej edycji Polskiego Tygodnia Mody w Łodzi! Z produktów najnowszej kolekcji marki skorzystała Eva Minge, która zaprezentow
Data publikacji: 2016-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IT’S ALL ABOUT JEANS! – DŻINSOWA KOLEKCJA CamaïeuKategoria: Moda, LIFESTYLEDżinsowe ubrania to podstawa każdej garderoby i gorący trend na wiosnę. Projekta
Data publikacji: 2019-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann – niemiecki lider branży optycznej otworzył nowy salon w CzęstochowieKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Fielmann 19 grudnia br. otworzyła swój nowy salo
Data publikacji: 2019-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj sekret peniuaru!Kategoria: Moda, LIFESTYLEOdkryj sekret peniuaru!Noszony od XVIII wieku jako element garderoby na noc i do sypialni. Dawniej uznawany za kos
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tango – jedyny taki taniecKategoria: Moda, LIFESTYLETango pozwala wyrazić głęboko skrywane emocje i namiętności a tańczone jest zazwyczaj przy akompaniamenci
Warszawa, 16.07.2013Sylwetka marki:SHE/S A RIOTSHE/S A RIOT to niezależna polska marka modowa stworzona przez Ewelinę Kustrę. Zadebiutowała kolekcją kombinezonów z ekskluzywnych tkanin oraz ekstrawaganckimi nakryciami głowy,
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Mikołajkowa metamorfoza” w Galerii KrakowskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW Galerii Krakowskiej trwa „Mikołajkowa metamorfoza”. Do 29 listopada zarówno pan
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perfekcyjne buty ślubneKategoria: Moda, LIFESTYLEPodobnie jak w przypadku obuwia z codziennych kolekcji, w tych ślubnych trendy także często się zmieniają.Po
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury