Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ubrać siebie i swojego partnera na wesele?Kategoria: Moda, LIFESTYLEDługa sukienka czy nowoczesny kombinezon? Klasyczny garnitur czy zestaw koordynowany? W kwe
WEEKEND DŻENTELMENA Propozycje od marki Jan Prowadzisz aktywny tryb życia? Chcesz wyglądać stylowo, ale zmagasz się z trudnymi, nieustannie zmieniającymi się warunkami pogodowymi? Z rozwiązaniem nadchodzi Jan Vanderstorm ? no
Data publikacji: 2014-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wnętrze w stylu retro – Forbis Group dla InfigoKategoria: Moda, LIFESTYLEAranżacje butików z bielizną wymagają specjalnego podejścia – powinno być int
Data publikacji: 2017-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy zakupy w Londynie nadal są hot?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPodążaniem za modą to dla wielu kobiet pasja. Natomiast każda chce wyglądać zawsze doskonale, bo
Data publikacji: 2020-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najnowsza kolekcja FILA w GO SportKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie sportowy styl będzie na topie, a do stworzenia stylizacji w jego klimacie mogą posłuży�
Data publikacji: 2018-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na Mokotowskie Spotkania!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPlac Unii zaprasza na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań. W dniach 19-21 września uczestnicy wydarzenia
Warszawa, 27.09.2018 r.Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii KalityŚliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową pr
Data publikacji: 2017-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bądź trendy – postaw na pastele od SPARKKategoria: Moda, LIFESTYLEW sezonie wiosna/lato 2017 moda ponownie zaprasza do siebie kobiece pastele. Subtelne, delikatn
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miasto mówi stylKategoria: Moda, LIFESTYLESport wyzwala różne emocje – z jednej strony rywalizacja drużyny na miejskim boisku, z drugiej pokonywanie własnych
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że