Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n
MĘSKA KOLEKCJA LEVI?S? NA WIOSNĘ/LATO 2014 INSPIROWANA KALIFORNIJSKIM MODERNIZMEM I DUCHEM LAT 60.Tego lata męska kolekcja Levi?s? w kreatywny sposób pokazuje słoneczny i kolorowy kalifornijski styl nawiązujący estetyką do mod
Data publikacji: 2019-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszula: obowiązkowy element każdej garderoby.Kategoria: Moda, LIFESTYLEMało jest tak uniwersalnych elementów garderoby jak koszula. Nie może jej zabraknąć w
Data publikacji: 2020-06-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obcas – paryski szyk wciąż w modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEMimo iż w każdym sezonie modny jest inny rodzaj obuwia, to już od wielu lat widoczny jest jeden p
Materiały prasowe, 01.04.2015 r.Skóra niejedno ma imię!Eleganckie i efektowne ? skórzane nowości marki OCHNIKW najnowszej kolekcji OCHNIK ponadczasowa, niezmiennie modna i nieustannie inspirująca skóra pokazuje swoje pięknie
Data publikacji: 2018-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercure Fashion Night w PoznaniuKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzed nami kolejna edycja Mercure Fashion Night we współpracy z Polską Akademią Mody. Wydarzenie odbęd
Data publikacji: 2019-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje festiwalowe last minuteKategoria: Moda, LIFESTYLEEksperci podpowiadają, na jakie elementy powinniśmy zwrócić uwagę przy kompletowaniu festiwalowego l
Data publikacji: 2015-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapachKategoria: Moda, LIFESTYLEModowa męska marka Victiorio produkowana przez białostocki
Data publikacji: 2016-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hexeline rozpoczyna współpracę z Galerią Sztuki Stalowa w WarszawieKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline, od wielu lat dba o to aby jej klientki mogły kupować str
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc