See You in StockholmSztokholm ? złożone z czternastu wysp miasto, kojarzone przede wszystkim z surowością, chłodem oraz muzeami od kilku lat inspiruje projektantów mody. Aby przybliżyć klimat tego miejsca, już od poniedziałk
Data publikacji: 2016-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwiec – miesiąc sztuki w akcji PCC 360*Kategoria: Moda, LIFESTYLESztuka to bez wątpienia wspólny mianownik uczestników czerwcowej edycji akcji PCC 360*.
adidas przedstawia pełną barwkolekcję Women wiosna/lato 2014adidas do zaprezentowania kolekcji zaprosił niezwykłe blogerki, jakie są mieszanką barwnych osobowości i kobiecości, pełne energii zupełnie jak nowa linia adidas
Szmizjerka – idealna sukienka dla każdej kobiety Stylizacyjne wybory często schodzą na dalszy plan w natłoku codziennych zajęć. Właśnie dlatego warto mieć w swojej szafie „pewniaki”, w których będziemy dobrze się pre
Materiały prasowe, sierpień 2019 r.Jesień tuż-tuż!Lookbook OCHNIK JZ 2019/2020OCHNIK rozpoczyna nowy sezon! W salonachi e-sklepie marki pojawił się już długo wyczekiwany zwiastun kolekcji jesień-zima 2019/2020, w której
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saucony Shadow 5000 Vintage mają już 30 latKategoria: Moda, LIFESTYLEJeden z najważniejszych modeli w historii Saucony Originals obchodzi 30. urodziny. Pierwsza e
Data publikacji: 2017-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowe wyprzedaże na półmetku w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLENiebawem w Warszawie rozpoczną się ferie zimowe. Wola Park ma świetną wiadomość dla tych
Data publikacji: 2017-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pogoda dla biegaczyKategoria: Moda, LIFESTYLENowa kolekcja Jogging Kalenji by Decathlon AW 2017Wczesny zmierzch, mgliste poranki, zmienna pogoda – to czynniki, k
Modnie i z klasą w najmodniejszym włoskim wydaniu, czyli kolekcja PRIMAMODA na sezon wiosna-lato 2015Sezon wiosna-lato 2015 to feeria soczystych kolorów i ciekawych faktur ? fuksja, mięta czy kobiecy, wężowy wzór – to tyl
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że