Informacja prasowa,17 czerwca 2014STYLOWY MIX– LETNIA KOLEKCJA TALLY WEIJLRozpocznij podróż w nowy, gorący sezon! Tego lata główną zasadą jest łączenie różnych trendów, które dzięki niebanalnym zestawieniom stwo
Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczejNajwiększą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzys
Data publikacji: 2017-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spraw, by święta zyskały większy blask – SPARK pod choinkęKategoria: Moda, LIFESTYLEGorączka przedświątecznych zakupów w pełni. Jeśli nadal zastanawiaci
Kolorowo i wygodnie latem– postaw na boho!Latem zależy nam na tym, aby ubrania były wygodne, przewiewne i żebyśmy czuli się w nich swobodnie. Słońce sprzyja wytwarzaniu endorfiny, a my – znudzeni wielomiesięczną szarówk
Materiały prasowe, 19.05.2017 r.Pastelowy zawrót głowyNajnowsza kolekcja marki OCHNIK to stylowe połączenie klasy, wygody i elegancji. W tym sezonie projektantów zainspirowały m.in. subtelne i pełne wdzięku pastele!Efektown
Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bizneowo i stylowo w upałyKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy temperatura za oknem rośnie, skompletowanie biznesowego stroju staje się szczególnie trudnym zadaniem.
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kusząca francuska bielizna w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEUlubiona marka bieliźniania Francuzek wreszcie we Wrocławiu. W Magnolia Park działa już salo
Data publikacji: 2017-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warszawskie LustroKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawskie Lustro to cykl spotkań o tematyce beauty i fashion dedykowane warszawiakom w każdym wieku.Warszawskie Lus
Informacja prasowa Warszawa, 08.04.2021r.GIRLS ARE MAGIC, czyli premiera pierwszej dziecięcej kolekcji marki NAOKOKtóra mała dziewczynka nie marzy o tym, żeby włożyć sukienkę mamy? Dzięki marce NAOKO marzenia mały
Kolekcja Gino Rossi SS15Motywem przewodnim nadchodzącego sezonu są nieprzemijające klasyczne wzory i współczesna niezobowiązująca nonszalancja. Połączenie tych dwóch odmiennych inspiracji pozwoliło marce Gino Rossi stworzy�