Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak ubrać siebie i swojego partnera na wesele?Kategoria: Moda, LIFESTYLEDługa sukienka czy nowoczesny kombinezon? Klasyczny garnitur czy zestaw koordynowany? W kwe
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online w Galerii Klif w Gdyni już 22 lipcaKategoria: Moda, LIFESTYLEW Galerii Klif w Gdyni odbędzie się kolejne spotkanie Moda Live Online. W środę 22
Data publikacji: 2016-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak przełamać nudę w butach ślubnych?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKlasyczne wzory obuwia ślubnego coraz częściej ustępują jednak miejsca butom zgodnym z najnow
Data publikacji: 2020-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modna Polska w… Internecie. Nowy raport o polskich influencerach modowychKategoria: Moda, LIFESTYLEKariery influencerów modowych z roku na rok nabierają rozpędu
Informacja prasowaWarszawa, 17 lipca 2018 r.Wiele osób uważa, że odpowiednio zakryte ciało jest bardziej seksowne od nagiego. Najlepszym tego przykładem jest dopasowany do sylwetki, opinający czarny golf, body czy jednoczęści
Stylowo w każdej sytuacji – „kawa z mlekiem” w jesiennych stylizacjach Moda na ubrania i dodatki utrzymane w beżach oraz czerni od dawna ma rzeszę wiernych fanów. Widać to zarówno w sieci, gdzie prym wiodą influencerki, j
Flash News Warszawa, 1 grudnia 2015 r.Nieśmiertelna bardotkaNie ma chyba kobiety, która nie słyszałaby o konstrukcji biustonosza zwan
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spodnie w roli głównej. Jak zbudować na nich stylizację?Kategoria: Moda, LIFESTYLEAby wyglądać kobieco, nie musimy zakładać na siebie zwiewnej sukienki czy d
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Must have w szafie każdej businesswomanKategoria: Moda, LIFESTYLEModa – również biznesowa – ewoluuje, dlatego warto śledzić trendy. Co powinno znaleźć si�
CLAIRE?S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 ? Claire?s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcząt oraz młodych