Data publikacji: 2019-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt kusi coraz większymi promocjamiKategoria: Moda, LIFESTYLEWakacje to czas nie tylko wyjazdów, ale również wyprzedaży. Sklepy i butiki Galerii Gra
Informacja prasowaWarszawa, 17 lipca 2018 r.Wiele osób uważa, że odpowiednio zakryte ciało jest bardziej seksowne od nagiego. Najlepszym tego przykładem jest dopasowany do sylwetki, opinający czarny golf, body czy jednoczęści
Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wielkie Przymierzanie” z eobuwie.pl w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLETakiego sklepu nie było dotąd w całej Polsce! Już w czwartek w Magnolia Park ot
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONAD 50 WZORÓW ELEGANCKICH TOREBEK – WITTCHEN PONOWNIE W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kolekcja torebek marki Wittchen w sklepach Lidl to już trad
Data publikacji: 2016-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przez sznurówkę do… serca!Kategoria: Moda, LIFESTYLE"Dajcie kobiecie odpowiednie buty, a podbije świat” – powiedziała kiedyś Marilyn Monroe. Jedn
Data publikacji: 2020-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Błędy zakupowe, czyli czego nie robić szukając modowych perełek?Kategoria: Moda, LIFESTYLEZdarza ci się wrócić z zakupów, wypakować nowe ubrania z toreb i
KATY PERRY LIMITED EDITION? PEŁNE BLASKU ŚWIĘTA I NOWY ROK Z MARKĄ CLAIRE?SŚwięta i Nowy Rok to czas, by nie tylko odpocząć w gronie najbliższych, ale również by olśnić urodą i kreacją. Marka Claire?s wychodzi naprzeci
Informacja prasowa Warszawa, 29.06.2018 r.5 niezawodnych sposobów na komfortowy sen w upalne noceMimo, że astrologiczne lato dopiero
Informacja prasowaZduńska Wola, 28 września 2016Justyna Steczkowska „na wszelki wypadek” z Gatta Bye CelluliteNajnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla