Informacja prasowaŁódź, 31 stycznia 2019Najlepszy prezent walentynkowy dla niego Niedługo Walentynki – dzień, w którym bardziej niż w pozostałe dni w roku okazujemy miłość swojej drugiej połówce, spędzamy ze sobą wi
Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty na szlak!Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon urlopowy w pełni – zarówno wyższe, jak i niższe partie gór jeszcze przez kilka tygodni będą pękać w szwach.
Data publikacji: 2019-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Metamorfozy z Portem Łódź”, czyli kreatywnie o modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEPort Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego progr
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cartoon Network Enterprises zdradza szczegóły programu licencyjnego serialu „RicKategoria: Moda, LIFESTYLECartoon Network Enterprises zapowiada wprowadzenie do s
Data publikacji: 2016-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwiec – miesiąc sztuki w akcji PCC 360*Kategoria: Moda, LIFESTYLESztuka to bez wątpienia wspólny mianownik uczestników czerwcowej edycji akcji PCC 360*.
Materiały prasowe, 28.03.2019 r.Paprocki&Brzozowski x OCHNIKZwiastun kolekcji jubileuszowej już w sprzedaży!OCHNIK świętuje w tym roku jubileusz 30-lecia obecności na modowym rynku. Z tej okazji marka ponownie nawiązała
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna moda biurowa – jak ubrać się modnie i nie przepłacić?Kategoria: Moda, LIFESTYLETegoroczna jesień nadeszła zdecydowanie wcześniej niż się spodziew
Bezpiecznie na słońcu z DecathlonemCzy należysz do wielbicieli sportów wodnych i przez cały rok nie możesz się doczekać swoich ulubionych letnich aktywności? A może twoje dzieci już z pierwszego dnia nad morzem czy jeziorem
Data publikacji: 2020-07-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety kochają złoto, zwłaszcza w promocji. Złota motorola razr 1300 zł taniej!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPamiętasz czasy, gdy producenci telefonów byli odwa�
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury