Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Less is more, czyli biżuteria w wersji minimalistycznejKategoria: Moda, LIFESTYLECharakteryzuje się prostotą, oszczędną linią i formą. Najtrafniejszym kryteri
Data publikacji: 2016-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia świątecznych stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLENadchodzą Święta, a Ty będąc w ferworze pracy i przygotowań, nie miałaś jeszcze czasu przemyśleć s
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznań City Center wsparło MPTKategoria: Moda, LIFESTYLEPoznań City Center to pierwsze centrum handlowe w Polsce, które znalazło się na trasie Mobile Photo Tri
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubierz się w słowa! Zimowa kolekcja łamiąca języki od Nadwyraz.com!Kategoria: Moda, LIFESTYLEZimowa kolekcja od Nadwyraz.com – polskiej marki, która twor
Data publikacji: 2021-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cały sprzęt fotograficzny w jednym plecaku – HAMA SamaraKategoria: Moda, LIFESTYLETen plecak o pojemności 8 l pomieści wszystkie niezbędne akcesoria foto.
Warszawa, 13.11.2014Informacja prasowa Ponadczasowa Luisa Spagnoli w Galerii Mokotów Kolejna topowa włoska marka otworzyła swój butik w Galerii Mokotów. Nic w tym dziwnego, że trendy w mediolańskich wybiegów wychodzą naprze
Data publikacji: 2019-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dekalog stylu – 5 zasad łączenia kolorów!Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy zastanawiałaś się kiedyś nad elementami swojej garderoby? Czy ubrania pasują do but�
Data publikacji: 2013-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienno-zimowy połysk złotaKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie możemy liczyć na solidną porcję złotego blasku. Złoto pojawia się nie tylko pod postaci�
Data publikacji: 2018-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak dobrać czapkę do kształtu twarzyKategoria: Moda, LIFESTYLEDla wielu z nas wybór czapki jest trudną decyzją. Jak wybrać fason, który podkreśli indywidual
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz